Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 213
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Haha ja det är tur. Men om man pumpar ur vattnet till tunnor och flyttar det lite snabbt och sen tillbaka med vattnet så borde väll inte inkörningen av karet störas allt förmycket hoppas jag.

Postat

Ja nu ser man det från hallen nere. Så nu börjar det bli tid att fylla det med levande med :) Tror clownerna känner sig ensamma. Vet du om dom har något nytt i kalmar? Eller dom kanske bara tar hem fisk på beställning.

Postat

Sådär då var man hemkommen efter ett trevligt besök hemma hos Ricke. Jisses vilket akvarium han har.

Så nu har dom första fraggarna hamnat i mitt akvarium med. En euphyllia och en annan som jag redan har glömt vad det hette :)

• 2 veckor senare...
Postat

Idag kom det grus i akvariet med. Ser lite trevligare ut när det kom i tycker jag. Sen kom mina 2 fraggar med Zoanthus hem så dom ligger i karet med.

Postat

Så här ser det ut nu. Dålig bild men hur jag än fotar så ser sanden ut som en vit massa bara men men :)

post-6103-14468923144425_thumb.jpg

Bild på nya korallen kommer när den blivigt lite gladare :)

Postat

Då var det lite nytt i karet igen :)

post-6103-14468923207164_thumb.jpg

En Sandsjöstjärna

post-6103-14468923207387_thumb.jpg

Blåbenad Eremitkräfta

post-6103-14468923207572_thumb.jpg

En Galaxea fascicularis

post-6103-14468923207842_thumb.jpg

Och mina Zoo´s

En köpte jag en Ecsenius bicolor men den har inte visat sig sen han gick ner i karet.

Postat

Kul med nytt i karet :) vart fick du zoosen ifrån?

Så de blev en bicolor sen ändå :)

Du kan nog börja med dina 10% vattenbyten nu då, börja med varannan vecka i en månad sen kan du ju öka till varje vecka sen när du har mer fisk i :)

• Skapa Ny...