Gå till innehåll

Walle_j:s Percula 90


Walle_j

Rekommenderade inlägg

  • Svar 213
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Min låg oxå bara och blängde i sitt hål han intog direkt när jag släppte ner han. Men idag så kom han fram så fort blåljuset tändes. Trodde det skulle ta längre tid för han med tanke på en nyfiken 1åring som gillar akvariet. Mycket puttsande av rutorna blir det :)

Hoppas din kommer fram med. Hur funkar det att ha 2 sådanna inga risker för strid mellan dom eller klarar det sig pga det stora akvariet?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då kom det första bakslaget. Frun ringde och sa att det var låg vattenvolym i akvariet. Så direkt när jag kom hem kollade jag och då var det returpumpen som inte gick. Plockade upp den och skruvade isär den och däri satt min puellaris :( Hur han tagigt sig dit vet jag inte. Trode inte han skulle ta sig över överiningskammarna :(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

De är duktiga hoppare oxå så att den kom in där var nog inget problem för dem, det ska tydligen hjälpa med månljus så de blir lite lugnare när det släcks och tänds. Du får skaffa en ny sen nästa gång de tar hem djur eller åka iväg o handla ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Efter helgens resa till Stig i Gemla så har jag nu mätt fosfaten i baljan och den var rätt hög kan man säga. Svårt att se på salifert testet. Nu väntar jag bara på att min våg jag beställt ska komma så jag kan mäta upp fofsfatremovern.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...