Andy88 Postat 23 december 2011 Författare Postat 23 december 2011 (ändrat) Gissar på 12mm rör med ca 10-11mm lång bit.. Bara måla med en svart märk penna.Limma stumpen med samma två komp lim som innan.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa något i den stilen hade passat. Undra om ett vp-rör (elrör) hade passat. Tror jag tar sprayburken ett par drag över. Får hoppas att röret inte kommer mitt över lödningarna bara./AndréSent from my iPhone using Tapatalk Ändrat 23 december 2011 av Andy88 Citera
_Manne_ Postat 23 december 2011 Postat 23 december 2011 Ja något i den stilen hade passat. Undra om ett wp-rör (elrör) hade passat. Tror jag tar sprayburken ett par drag över. Får hoppas att röret inte kommer mitt över lödningarna bara./AndréSent from my iPhone using TapatalkKommer röret rakt över lödningarna så bara jacka ur lite precis där på själva röret, så blir det säkert kanonbra.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 23 december 2011 Författare Postat 23 december 2011 Kommer röret rakt över lödningarna så bara jacka ur lite precis där på själva röret, så blir det säkert kanonbra.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa de får bli något sånt. Ska se vad jag hittar och ska nog lösa de på ett eller annat vis. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 23 december 2011 Postat 23 december 2011 Jag kan också kolla efter någon rörstump ev om det du har inte blir klockrent!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 23 december 2011 Författare Postat 23 december 2011 Jag kan också kolla efter någon rörstump ev om det du har inte blir klockrent!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa de hade varit kanon. Kan skicka ett mess när jag kollat och testat om det blir bra eller ej. Så slipper du leta i onödan. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 23 december 2011 Författare Postat 23 december 2011 Vp-rör blev till att utesluta. Behöver ett rör med minst 16mm invändigt vilket linsen är. :/ En stump 20mm rör vilket har ett innermått på 17mm hade suttit som en keps och tyvärr har man ju bara 25 hemma. /André Citera
_Manne_ Postat 24 december 2011 Postat 24 december 2011 Gissa vem som har 20mm hemma!!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 24 december 2011 Författare Postat 24 december 2011 Gissa vem som har 20mm hemma!!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkHaha! Ja jag gissar på att du har hemma. Ska prova med 25 och se hur det blir. De kommer ju utanför chippet så tror de blir lättare att montera. Blir bara sladdarna man får jacka ur. Får gå på de imorgon om man inte är allt för bakis. Hehe. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 24 december 2011 Postat 24 december 2011 Bara hör av dig! Är dock inte hemma imorgon förns på kvällen.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 24 december 2011 Författare Postat 24 december 2011 Bara hör av dig! Är dock inte hemma imorgon förns på kvällen.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkOkej! Ska inte stressa så det blir väl på måndag när julen är över och allt lugnt sig. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 26 december 2011 Författare Postat 26 december 2011 Har haft fullt upp med allt möjligt både idag och igår så det har inte blivit någon rörstump på led'sen. Imorgon blir de väl också full rulle men ska försöka att hinna med. För övrigt så har all cyano försvunnit så nu kan jag bränna på lite mer belysning. Så snart åker acron ifrån det stora i. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 29 december 2011 Postat 29 december 2011 Vad kostade det på ett ungefär att bygga möblen? Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 29 december 2011 Författare Postat 29 december 2011 Vad kostade det på ett ungefär att bygga möblen? Sent from my iPhone using TapatalkTror de slutade på 800-900 med färg och allt. /André Citera
Andy88 Postat 1 januari 2012 Författare Postat 1 januari 2012 Nu har det kommit lite allt möjligt nytt till karet. Inte direkt någon ordning för tillfället men ska gå på och limma lite när som. Har precis rotat lite i karet så grumliga bilder får ni ta. /André Citera
JohanP Postat 1 januari 2012 Postat 1 januari 2012 Riktigt häftigt kar. Jag ska oxå försöka skaffa ett sånt framöver. Snygga "acans"............ja och knappar oxå för den delen. Citera
Andy88 Postat 1 januari 2012 Författare Postat 1 januari 2012 Riktigt häftigt kar. Jag ska oxå försöka skaffa ett sånt framöver. Snygga "acans"............ja och knappar oxå för den delen.Tackar! Karet i sig är riktigt snyggt och jag tänker köra detta så enkelt som möjligt för att slippa så mycket underhåll de bara går. Det hade varit roligt om du kommit igång med saltet igen så vi blir fler här i hlm. Tror du saknar de rätt mycket innerst inne. /André Citera
_Manne_ Postat 1 januari 2012 Postat 1 januari 2012 Vackert Andy. Men fortfarande gott om plats till med Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 1 januari 2012 Författare Postat 1 januari 2012 Vackert Andy. Men fortfarande gott om plats till med Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkTackar! Jadå där finns mer plats och ska försöka få fatt på lite mer knappar. Jag vet att du har ett par olika hemma som hade varit kanon till mitt. /André Citera
_Manne_ Postat 1 januari 2012 Postat 1 januari 2012 Tackar! Jadå där finns mer plats och ska försöka få fatt på lite mer knappar. Jag vet att du har ett par olika hemma som hade varit kanon till mitt. /AndréDom kommer säkert ner i ditt nano för eller senare.. Det löser sig när mina fraggar fått växa lite.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 1 januari 2012 Författare Postat 1 januari 2012 Dom kommer säkert ner i ditt nano för eller senare.. Det löser sig när mina fraggar fått växa lite.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkJa de fixar sig till slut. /André Citera
Andy88 Postat 2 januari 2012 Författare Postat 2 januari 2012 Trevligt med lite snygga bilder!Tackar! Är ingen mästare med kameran direkt men det får duga. Kommer nog några bilder till ikväll./André Citera
Andy88 Postat 2 januari 2012 Författare Postat 2 januari 2012 Har du fått till skydden över linserna?Nej jag är för lat, Haha! Jag har faktiskt glömt bort det helt nu med jul/nyår och nya prylar man fått som ska testas och kopplas in. Får ta mig i kragen och såga upp lite rör snart. I mina ögon så stör ljuset inte mig från sidan sett men frugan har klagat på det. /André Citera
Andy88 Postat 2 januari 2012 Författare Postat 2 januari 2012 Sågade till ett rör lite snabbt och slängde på lite spray och så här blev resultatet. Tycker ni röret ska vara lite längre eller är det bra som de är? Detta bygger 1mm mer från flänsen än vad linsen gör./André Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.