Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Någon som vet var man kan beställa Tunze nya singelcontroll, den som nu heter Wave Controller tror jag?

Nån som testat den förresten??

Postat

Inte wavebox-controllern du menar den som dom skickar med sina boxar. Är ju en singelkontroller men inte ny direkt.

Postat
  • Författare

Precis vad Tunze svarade mig också, den gamla utgått och det är denna som gäller!

Har hört med pwss om dom kunde ta hem den och pris? (dom undersöker saken):nöjd:

Postat

Ska du ha den i ditt fluval 23L?

Jag tror att en 6055 blir oerhört häftigt i det karet, till gränsen att allt bara far runt. Fast jag vet iofs inte hur svagt man kan köra 6055 med controllern.

Edit. Det verkar gå köra den på 1000L i timmen, då är det nog inte så farligt. Du får experimentera :-)

Postat
  • Författare

Enligt Tunze går det bra ner till 35 liter då du kan styra den till 1000L/tim, gör ett tappert försök i alla fall, kanske få modifiera den lite:), behöver dock lite extra snurr i mitt kar för att bryta upp vattenytan ordentligt då jag ska köra utan skummare

Testade streamen precis i karet på lägst styrka och det verkar funka bra, vet dock inte gränsen för när det blir för starkt men... det är inga virvelvindar direkt heller! hehe:)

Ändrat av Fluval_Robban

• 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.