freddi36 Postat 10 februari 2013 Dela Postat 10 februari 2013 Riktigt fin! Gillar den blåa kanten mot det bruna.Hur många har du egentligen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 10 februari 2013 Dela Postat 10 februari 2013 Riktigt snygg. Ska bli kul att se det live.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 10 februari 2013 Dela Postat 10 februari 2013 Snygg Anemon Manne. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 10 februari 2013 Författare Dela Postat 10 februari 2013 Den är grymt snygg!Tackar peter! Den känner sig ensam så den behöver en kompis.. Du får höra av dig när det finns kompisar o hämta när du ändå packar upp!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 10 februari 2013 Författare Dela Postat 10 februari 2013 Riktigt fin! Gillar den blåa kanten mot det bruna.Hur många har du egentligen? Det är faktiskt en gammal.. Råkade sitta framför karet när det vita ljuset precis hade startat lite.. Så i fullt ljuse ser sen inte sådan ut..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 10 februari 2013 Författare Dela Postat 10 februari 2013 Riktigt snygg. Ska bli kul att se det live..Tackar!Ska vi säga till helgen Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 10 februari 2013 Författare Dela Postat 10 februari 2013 Snygg Anemon Manne.Tackar Larry! Visst är den fin.. Du skulle haft en större till ditt! Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 10 februari 2013 Dela Postat 10 februari 2013 Tackar!Ska vi säga till helgen Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkLåter kanon. Ska bli grymt kul. Ser fram imot helgen. Tar med lite god fika.Mvh Nicklas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 15 februari 2013 Dela Postat 15 februari 2013 Tack för en väldigt trevlig titt på dina kar... Sög i mej massor av info och väldigt tacksam för att du orkade med alla mina nybörjar frågor..Jisses vilket kar du har i verkligheten..Särskilt som du sa när det blå lyset kom på kvällen..Imponerad..Verkligen...Wow..Och musslan..Denna gigant.. Riktigt kul att se..En riktigt inspirationskväll på min ära..Stort tack Manne..och trevlig fortsättning på helgen.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 16 februari 2013 Författare Dela Postat 16 februari 2013 Tack för en väldigt trevlig titt på dina kar... Sög i mej massor av info och väldigt tacksam för att du orkade med alla mina nybörjar frågor..Jisses vilket kar du har i verkligheten..Särskilt som du sa när det blå lyset kom på kvällen..Imponerad..Verkligen...Wow..Och musslan..Denna gigant.. Riktigt kul att se..En riktigt inspirationskväll på min ära..Stort tack Manne..och trevlig fortsättning på helgen..Var absolut en trevlig kväll..får hoppas gumman din inte blev totalt uttråkad så hon inte vågar sig hit igen när det blir fragg dax.Hoppas nu att du kan ha lite tålamod o se vilket håll karet går på.. Blir det tokmycket alger så får du höra av dig innan du handlar igen.Mvh Manne Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 16 februari 2013 Dela Postat 16 februari 2013 Var absolut en trevlig kväll..får hoppas gumman din inte blev totalt uttråkad så hon inte vågar sig hit igen när det blir fragg dax.Hoppas nu att du kan ha lite tålamod o se vilket håll karet går på.. Blir det tokmycket alger så får du höra av dig innan du handlar igen.Mvh Manne Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkNästa gång så får hon vara hemma.. Ja det får vara lugnt i karet nu tills det gått in sej ett bra tag.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 16 februari 2013 Författare Dela Postat 16 februari 2013 Nästa gång så får hon vara hemma.. Ja det får vara lugnt i karet nu tills det gått in sej ett bra tag..Ligg lågt till ramperna har hittat hem.. Vore nog bäst så.. Till att börja med.. Fylla det gör du ändå i rask takt..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 17 februari 2013 Dela Postat 17 februari 2013 Tack för senast, båda snäckorna klarade sig fint och började tugga så snart de kom ner i karet. Får hoppas att de ynglar av sig lika bra hos mig som hos dig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 februari 2013 Författare Dela Postat 18 februari 2013 Tack för senast, båda snäckorna klarade sig fint och började tugga så snart de kom ner i karet. Får hoppas att de ynglar av sig lika bra hos mig som hos dig.Du skulle haft någon mellan stor med.. Får lösa det senare men en fullvuxen fick du iaf.. Får ju försöka kvitta bort plocket du hade med dig till mig..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 februari 2013 Författare Dela Postat 18 februari 2013 Ser radioaktiva ut nu under det sista blåljuset! Ack så nice!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 21 februari 2013 Dela Postat 21 februari 2013 [ATTACH]91515[/ATTACH]Ser radioaktiva ut nu under det sista blåljuset! Ack så nice!Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkSnygg bild!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 21 februari 2013 Författare Dela Postat 21 februari 2013 Snygg bild!!Tackar! Alltid trevligt med positiva inlägg!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 21 februari 2013 Dela Postat 21 februari 2013 Ja det va riktigt häftigt att se hur det började bli ett helt annat akvarium på kvällen..Bilden är riktigt häftig.. Ser ut som den svävar i luften. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 21 februari 2013 Dela Postat 21 februari 2013 Får komma senare nästa gång så även jag får se det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 21 februari 2013 Författare Dela Postat 21 februari 2013 Får komma senare nästa gång så även jag får se det Du är välkommen Jimmy!Orkar du tjavsa ihop dig med den lustiga typen från Hörby så kan vi snacka lite salt en kväll..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 21 februari 2013 Dela Postat 21 februari 2013 Lustig är fel ord Manne! Pajas föredrar jag själv Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 21 februari 2013 Dela Postat 21 februari 2013 Hehe det ska nog jag o pajasen ;)kunna samordna. Hade varit kul Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 21 februari 2013 Dela Postat 21 februari 2013 Finns det plats så samordna gärna med Klanten från sölvesborg Låter trevligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 21 februari 2013 Författare Dela Postat 21 februari 2013 Jag kör ju inte nano kar så alla kan kolla samtidigt Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 21 februari 2013 Dela Postat 21 februari 2013 Hahaha.. Jag måste köpa ett större kar.. På minst 721 L Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.