Gå till innehåll

_Manne_

Rekommenderade inlägg

Riktigt fin! Gillar den blåa kanten mot det bruna.

Hur många har du egentligen? :)

Det är faktiskt en gammal.. Råkade sitta framför karet när det vita ljuset precis hade startat lite.. Så i fullt ljuse ser sen inte sådan ut..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för en väldigt trevlig titt på dina kar... Sög i mej massor av info och väldigt tacksam för att du orkade med alla mina nybörjar frågor..Jisses vilket kar du har i verkligheten..

Särskilt som du sa när det blå lyset kom på kvällen..Imponerad..Verkligen...Wow..Och musslan..Denna gigant.. Riktigt kul att se..

En riktigt inspirationskväll på min ära..

Stort tack Manne..och trevlig fortsättning på helgen..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för en väldigt trevlig titt på dina kar... Sög i mej massor av info och väldigt tacksam för att du orkade med alla mina nybörjar frågor..Jisses vilket kar du har i verkligheten..

Särskilt som du sa när det blå lyset kom på kvällen..Imponerad..Verkligen...Wow..Och musslan..Denna gigant.. Riktigt kul att se..

En riktigt inspirationskväll på min ära..

Stort tack Manne..och trevlig fortsättning på helgen..

Var absolut en trevlig kväll..får hoppas gumman din inte blev totalt uttråkad så hon inte vågar sig hit igen när det blir fragg dax.

Hoppas nu att du kan ha lite tålamod o se vilket håll karet går på.. Blir det tokmycket alger så får du höra av dig innan du handlar igen.

Mvh Manne

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var absolut en trevlig kväll..får hoppas gumman din inte blev totalt uttråkad så hon inte vågar sig hit igen när det blir fragg dax.

Hoppas nu att du kan ha lite tålamod o se vilket håll karet går på.. Blir det tokmycket alger så får du höra av dig innan du handlar igen.

Mvh Manne

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nästa gång så får hon vara hemma.. Ja det får vara lugnt i karet nu tills det gått in sej ett bra tag..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa gång så får hon vara hemma.. Ja det får vara lugnt i karet nu tills det gått in sej ett bra tag..

Ligg lågt till ramperna har hittat hem.. Vore nog bäst så.. Till att börja med.. Fylla det gör du ändå i rask takt..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för senast, båda snäckorna klarade sig fint och började tugga så snart de kom ner i karet. :)

Får hoppas att de ynglar av sig lika bra hos mig som hos dig.

Du skulle haft någon mellan stor med.. Får lösa det senare men en fullvuxen fick du iaf.. Får ju försöka kvitta bort plocket du hade med dig till mig..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...