Gå till innehåll

_Manne_

Rekommenderade inlägg

Visst ja, tänkte på söndagsaktiviteten jag då.. :smiley9:

Hur går det med dina maxi mini carpets? Och dina haddonis?

Maxi mini anemonerna funkar kanon.. Växer inte i någon raketfart , men test anemonerna har läkt ihop fint.

Haddonisen är det lite blandat.. Min stora verka trivas kanon.. Den gröna är lite gnälligare.. Ingen host heller..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gott att de alla 7 är framme nu!

Då blir det tio till vid tillfälle då? ;)

Hade gärna ökat ut stimmet , tveklöst , önskan är några till absolut. Hoppas bara det går bra sen att fylla på stimmet.. Och hitta några sådan i butiken..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste:

Har gjort ett VB på 100 liter.. Alltid skönt o ha det gjort.. Alla mina anthias lever ännu.. Riktigt trevligt.. Ger insperation för fler inköp.. Lite trist väder bara för att ligga o flänga på vägarna..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Glömt att uppdatera det senaste..

Först.. Mina anthias är inte den art jag tidigare blev informerad om.. Blev ett "missförstånd" i butiken.. Ja.. Kenta dvs..

Squareback anthias.. Pseudoanthias pleurtaenia.. Ska bli hemskt intressant när någon av honorna vänder till hane.. Den är ju riktigt cool.. Dom är iaf riktigt snygga när man tittar på dom hona som hane.. (Fick se en hane hemma hos Micke i Sjöbo)

Var ner på zg i helgen som var.. Blev inköp av två anthias till av samma art.. Alla är framme, vilket är jättekul. En mussla fick också följa med hem.. Relativt stor modell , härligt Brun , med teardropp mönster på manteln.. Sen var pengarna slut.. Så det fick bära av hemåt igen.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte vill att jag ska bussa svärmor på dej så får du allt ta å lägga upp lite bilder på det hela ; ) /Samuel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ska försöka få upp den önskan på priolistan... Inte lätt..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Oki,, vet inte om vi är hemma annars kunde vi kanske slå varandra en signal,,,,ja tror att vi är det om nu inte C har bokat nått annat:)

Annars är vi lite långlediga.. Så vi kan komma upp en annan dag, så får man väl köra inom stig med i "värsta" fall :)

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan jag hyra in dig Manne till att "aquascapa" mitt nya kar? ;-) Har ögnat igenom din tråd 50ggr nu och ditt kar är Top of the line!!

Ha en god

Med vänlig hälsning,

Micke

Haha den var bra.. Givetvis kan du det.. Men det krävs lite magi för att få till det..

Är du i krokarna så slå en pling o kom inom..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...