petnym Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Vad är syftet med denna balansbräda? Min övertygelse är att det är större risk att du justerar något ben fel och får ojämnt tryck med brädan under möbeln än att ställa möbeln direkt på golvet... Citera
darkis Postat 21 december 2011 Författare Postat 21 december 2011 Golvet är inte vågrätt. Det blev en liten men på vattenpasset synlig vridning på akvariets två kortsidor där det vilar.Mvh/Fredrik Citera
Hirez Postat 22 december 2011 Postat 22 december 2011 hmm jag förstår vad ni menar..skulle ni heller köra raka bitar regel tex. och sedan lägga lite plastkil eller liknande? Citera
darkis Postat 22 december 2011 Författare Postat 22 december 2011 Mitt problem var lite att det står en sump under akvariet som bärs upp av ett par brädor som är en del av möbeln. Då var det bättre med en skiva gemensamt för hela akvariet för att ge en jämn yta.Mvh/Fredrik Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.