freddi36 Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 för mig har det idag tagit låång tid att ladda sidan när jag går in på www.saltvattensguiden.se och även när jag orienterar mig på sidan. vissa delar av sidan laddas och står att den är klar men det händer ej mer. ibland står det att sidan ej kan visas (ni vet, vit skärm med en blå symbål och olika förslag på åtgärder). då får jag antingen klicka på bakåtpilen eller gå ut från sidan och sen in igen. undrar om någon annan har samma problem? det är bara saltvattensguiden.se som jag har dessa problem med. Citera
Andy88 Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Ja jag upplever desamma här hemma emellanåt, så du är inte ensam. Jag använder firefox men allt har fungerat bra innan. Det är nu på senare dagar de börjat så här./André Citera
Fiffe Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Har samma problem, både via PC'n (Internet Explorer) och Tapatalk. Har nog inget med klienterna att göra utan servern som inte riktigt håller måttet. Citera
Robbyn Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Jag har samma problem här och kör med Google Chrome.. Citera
_Manne_ Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Segt! Mer än normalt!Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Wiking Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Ni har rätt alla. Hela siten går väldigt segt, vissa dagar sämre, andra dagar hyggligt, alltför sällan riktigt bra. Vi befinner oss i slutfasen av en utredning för att komma till rätta med det här. Just nu så kan vi inte annat än vädja till ert tålamod och ber er hålla ut ett tag till. Vi vill inget annat än lösa detta, och det kommer vi att göra också. Citera
LN21 Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Jepp kör oxå Chrome o det går trögt,,,,, men ja ser det lite som så att det är ju kul att hemsidan belastas:) Citera
timmpa Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Har inte märkt att det går trögt för än nu.....tar 2-3 min att ladda sidan Citera
Wiking Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Vissa förändringar har gjorts i konfigurationen av siten sent i em. Kan alla vänligen rapportera i denna tråd om segheten består eller om det möjligen blivit bättre. Citera
Andy88 Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Jag tycker att de har blivit klart mycket bättre och flyter på som vanligt tycker jag./André Citera
nike83 Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 jag har upplevt detta de sista dagarna! ibland så kommer det upp att sidan inte kan visas.... något verkar vara galet! Citera
maca Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 För mig går det bitvis segt som sirap, vissa sidor laddar snabbt men när jag skulle gå från en annons till "olästa inlägg" gick det som sirap. Jag kör safari Citera
danne031 Postat 24 januari 2012 Postat 24 januari 2012 Kvarstår problemet för folk?För mig har det funkat fruktansvärt dåligt i någon veckas tid, senaste 1-2 dagarna så laddar sidorna hyfsat fort MEN det ser katastrofalt fult ut. Lite som att allt utom grafiken laddas.. Citera
danne031 Postat 24 januari 2012 Postat 24 januari 2012 Använder firefox förresten..inga andra sidor på nätet krånglar. Citera
freguz Postat 24 januari 2012 Postat 24 januari 2012 bitvis går det som i sirap, ibland med "sidan kunde inte visas" som slutresultat.Det har inte med vilken browser man har att göra, det är helt på serversidan och hosting Citera
Bjoorn Postat 24 januari 2012 Postat 24 januari 2012 bitvis går det som i sirap, ibland med "sidan kunde inte visas" som slutresultat.Det har inte med vilken browser man har att göra, det är helt på serversidan och hostingYupp, ibland går det segt som bra den, ibland får man "sidan kan inte visas", ibland funkar det felfritt. Citera
freddi36 Postat 24 januari 2012 Författare Postat 24 januari 2012 Kan bara hålla med alla andra. Oftast går.det trögt, ibland "sidan kan inte visas", ibland som vanligt. Citera
Andy88 Postat 24 januari 2012 Postat 24 januari 2012 Det fungerade bra ett tag men nu har det börjat gå trögt igen./André Citera
MrRhames Postat 24 januari 2012 Postat 24 januari 2012 Yupp, ibland går det segt som bra den, ibland får man "sidan kan inte visas", ibland funkar det felfritt.Kan bara hålla med. Citera
freguz Postat 25 januari 2012 Postat 25 januari 2012 (ändrat) Jag använder alltid safari eftersom det är en bättre webläsare.Jaha är den det, på vilket sätt då menar du? Ändrat 25 januari 2012 av Capote Citera
daniel_i_malmö Postat 25 januari 2012 Postat 25 januari 2012 (ändrat) Jag använder alltid safari eftersom det är en bättre webläsare.Jag har haft samma problem med sidan tidvis senaste tiden, oavsett safari, chrome eller firefox. Andra har dessutom haft problem när de använt tapatalk också. Så vi kan nog utesluta att det är webbläsarrelaterat. Ändrat 25 januari 2012 av Capote Citera
Bjoorn Postat 25 januari 2012 Postat 25 januari 2012 Jaha är den det, på vilket sätt då menar du?Bättre på det sättet at den är långsammare än tex Chrome. Lite lugnare tempo helt enkelt, bra för hjärtat Citera
danne031 Postat 25 januari 2012 Postat 25 januari 2012 Äh hörni, det där Safari är ju en reklambot Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.