atropos Postat 15 april 2012 Författare Postat 15 april 2012 Nu blev det inget snack om saken! Nu bara måste jag åka dom 10 minuterna det är mellan oss haha Det tycker jag !!! har alltid undrat när du ska dyka upp =) det är bara och komma när du känner för det . Ta med pågen din Citera
atropos Postat 15 april 2012 Författare Postat 15 april 2012 såja nu börjar det likna nåt Tycker du ??? Jag är faktiskt jäkligt nöjd änsålänge själv !! tack Citera
atropos Postat 15 april 2012 Författare Postat 15 april 2012 Snyggt Micke! Tittar kanske ut nån dag inom kort. Tackar ! Du är alltid välkommer Anders . Och ta merd dig frugan så vi kan övertala henne tillsammans att du MÅSTE ha ett större kar =) Citera
cheva Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 det bara fisken och koralerna som fattas sen får man Citera
atropos Postat 16 april 2012 Författare Postat 16 april 2012 Då har man varit hemma idag med minsta dottern, och fick en del gjort med karet .Sanden har kommit i och ska lägga i lite sten imorron . Har lite problem med skummaren , att få rätt nivå i stigarröret . Vatten nivån ligger bra i ca en kvart sen är det något som händer och koppen svämmar över . Man kan få gråa hår för mindre kan jag säga . men men det löser väl sig innom sin tid .. ska försöka lägga ut ett foto imorron om stenen kommer i . Citera
cheva Postat 16 april 2012 Postat 16 april 2012 skomaren brukar flippa ut när man startar upp ett nytt kar ge den någon dag Citera
atropos Postat 17 april 2012 Författare Postat 17 april 2012 Så då var det mesta fixat , MH armaturerna är på plats och all sten och koraller är överflyttat . väntar några dagar till med fisken .. Citera
ted64 Postat 17 april 2012 Postat 17 april 2012 Så då var det mesta fixat , MH armaturerna är på plats och all sten och koraller är överflyttat . väntar några dagar till med fisken ..bilden??????? Citera
atropos Postat 17 april 2012 Författare Postat 17 april 2012 bilden??????? bilden kommer imorron =) är så trött nu att ögonen går i kors . Blev inte särskilt nöjd , men det får stå så ett tag tills jag kommer på hur jag vill ha det Citera
Majki01 Postat 17 april 2012 Postat 17 april 2012 Som det ser ut nu så har jag inget jobb att "se fram emot" i helgen! så kanske en kaffe titt med sonen ? Citera
atropos Postat 17 april 2012 Författare Postat 17 april 2012 Som det ser ut nu så har jag inget jobb att "se fram emot" i helgen! så kanske en kaffe titt med sonen ? Det går säkert bra . hör av dig bara så löser vi det Citera
atropos Postat 18 april 2012 Författare Postat 18 april 2012 Bjuder på två dåliga foton . ombyggnad kommer att ske längre fram Citera
Laggeman Postat 18 april 2012 Postat 18 april 2012 Snyggt Micke! Riktigt bra placerat tycker jag! Citera
Knegolf Postat 18 april 2012 Postat 18 april 2012 ser riktigt trevligt ut! blir intressant att följa! Citera
_Manne_ Postat 18 april 2012 Postat 18 april 2012 Ser kanon ut.. Låt nu korallerna ta upp ytorna som finns runt om snarare än att lägga i mer sten..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
atropos Postat 18 april 2012 Författare Postat 18 april 2012 Snyggt Micke! Riktigt bra placerat tycker jag!Tackar ! Det finns ju lite att justera , men det kommer senare , sambon var nöjd med bygget så det måste ju vara ett gott tecken Citera
atropos Postat 18 april 2012 Författare Postat 18 april 2012 ser riktigt trevligt ut! blir intressant att följa!Tackar . nu får det stå ett tag innan något tillsätts Citera
atropos Postat 18 april 2012 Författare Postat 18 april 2012 Ser kanon ut.. Låt nu korallerna ta upp ytorna som finns runt om snarare än att lägga i mer sten..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkTackar Manne , Ja det kommer inte läggas i mer sten nu . vägde allt jag hade hemma och det var nästan 90 kg , så nu ska korallerna och fiskarna få sträcka ut sig ordentligt . Citera
atropos Postat 18 april 2012 Författare Postat 18 april 2012 Jättefint Micke! Blev riktigt bra! =)Tack Madde . Citera
Yodelking Postat 18 april 2012 Postat 18 april 2012 Fan vad "luftigt" det blev... Jag måste slänga ut någon sten ur mitt.... eller köpa större akvarie... Riktigt fint, ska bli kul att se live sen när du kommit igång ordentligt! Citera
Heske Postat 18 april 2012 Postat 18 april 2012 Ser bra ut, gott om plats för korallerna och växa och lagom med plats för fiskarna och simma på Citera
atropos Postat 18 april 2012 Författare Postat 18 april 2012 Fan vad "luftigt" det blev... Jag måste slänga ut någon sten ur mitt.... eller köpa större akvarie... Riktigt fint, ska bli kul att se live sen när du kommit igång ordentligt!Tycker helt klart att du ska skaffa större kar istället för att släng ut sten , det är ju rena slöseriet =) Citera
atropos Postat 18 april 2012 Författare Postat 18 april 2012 Ser bra ut, gott om plats för korallerna och växa och lagom med plats för fiskarna och simma på Ja det är just de som jag var ute efter i detta karet . Men dom som känner mig väl vet att det inte blir så efter ett tag . kommer nog att köpa på mig en hel del koraller nu igen . finns ju alltid en liten bit synlig sten någonstans =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.