Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Nu blev det inget snack om saken! Nu bara måste jag åka dom 10 minuterna det är mellan oss haha :)

Det tycker jag !!! har alltid undrat när du ska dyka upp =) det är bara och komma när du känner för det . Ta med pågen din

• Svar 277
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Snyggt Micke! Tittar kanske ut nån dag inom kort.

Tackar ! Du är alltid välkommer Anders . Och ta merd dig frugan så vi kan övertala henne tillsammans att du MÅSTE ha ett större kar =)

Postat

Då har man varit hemma idag med minsta dottern, och fick en del gjort med karet .

Sanden har kommit i och ska lägga i lite sten imorron . Har lite problem med skummaren , att få rätt nivå i stigarröret .

Vatten nivån ligger bra i ca en kvart sen är det något som händer och koppen svämmar över . Man kan få gråa hår för mindre kan jag säga . men men det löser väl sig innom sin tid .. ska försöka lägga ut ett foto imorron om stenen kommer i .

Postat
Så då var det mesta fixat , MH armaturerna är på plats och all sten och koraller är överflyttat . väntar några dagar till med fisken ..

bilden???????

Postat
bilden???????

bilden kommer imorron =) är så trött nu att ögonen går i kors . Blev inte särskilt nöjd , men det får stå så ett tag tills jag kommer på hur jag vill ha det

Postat
Som det ser ut nu så har jag inget jobb att "se fram emot" i helgen! så kanske en kaffe titt med sonen ?

Det går säkert bra . hör av dig bara så löser vi det

Postat
Snyggt Micke! Riktigt bra placerat tycker jag!

Tackar ! Det finns ju lite att justera , men det kommer senare , sambon var nöjd med bygget så det måste ju vara ett gott tecken

Postat
Ser kanon ut.. Låt nu korallerna ta upp ytorna som finns runt om snarare än att lägga i mer sten..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tackar Manne , Ja det kommer inte läggas i mer sten nu . vägde allt jag hade hemma och det var nästan 90 kg , så nu ska korallerna och fiskarna få sträcka ut sig ordentligt .

Postat

Fan vad "luftigt" det blev... Jag måste slänga ut någon sten ur mitt.... eller köpa större akvarie... :) Riktigt fint, ska bli kul att se live sen när du kommit igång ordentligt!

Postat
Fan vad "luftigt" det blev... Jag måste slänga ut någon sten ur mitt.... eller köpa större akvarie... :) Riktigt fint, ska bli kul att se live sen när du kommit igång ordentligt!

Tycker helt klart att du ska skaffa större kar istället för att släng ut sten , det är ju rena slöseriet =)

Postat
Ser bra ut, gott om plats för korallerna och växa och lagom med plats för fiskarna och simma på :)

Ja det är just de som jag var ute efter i detta karet . Men dom som känner mig väl vet att det inte blir så efter ett tag . kommer nog att köpa på mig en hel del koraller nu igen . finns ju alltid en liten bit synlig sten någonstans =)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...