Gå till innehåll

metcrue 960 liter


metcrue

Rekommenderade inlägg

  • Svar 138
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 1 månad senare...

Snygg som fasiken och den sitter perfekt där längst upp. Jag har visserligen en snyggare korall på g men om den är så här blå vet jag inte riktigt därför laddar jag upp några olika bilder. Fråg mig inte var jag har nosat upp den för han som har dem vill inte att det sprider sig då den inte är världens snabbväxade art. Inget är klart än mellan oss man jag hoppas verkligen att jag kan få köpa lite. P.s svindyr

mini-sbennett4.jpg

mini-IMG_3278.JPG

blue-tort-11-03.JPG

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jäklar, den var rå. Ett tips Svärd, åk aldrig på semester då kommer fragg-tjuvarna fram:).

Jo korallerna mår bra, växer inte så fort under min lampa som börjar närma sig två år:). Det mesta är på plats, jag skall bara få tummen ur och starta. Saknar en del små grejer och lampor skall hängas upp. Skall dra lite rör på söndag, kan ta lite bilder då.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Okey behöver du hjälp å jag skall komma upp på söndag?

Snygg som fasiken och den sitter perfekt där längst upp. Jag har visserligen en snyggare korall på g men om den är så här blå vet jag inte riktigt därför laddar jag upp några olika bilder. Fråg mig inte var jag har nosat upp den för han som har dem vill inte att det sprider sig då den inte är världens snabbväxade art. Inget är klart än mellan oss man jag hoppas verkligen att jag kan få köpa lite. P.s svindyr

mini-sbennett4.jpg

Är det en Acropora Tortuosa?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte du kunde hjälpa mig när jag skall dra elen. Jag skall bara göra lite rördragning på söndag, skall göra resten när det kommer lite mer delar. Hade du en 32mm backventil? Jag ringer dig i morgon eller på söndag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Kan ju bara hålla med föregående talare.....skulle jag limma ihop några järnbitar till lampfästena eller?

Själv satte jag motorsågen i köksväggen i helgen, så mitt nya(?) projekt lär ju oxo dröja.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ha ha, snabb är jag då inte, i alla fall när det gäller akvarium:). Japp, köpte en mc här om dagen men jag har inget körkort så jag har fortfarande tid för karet:). Kommer att behöva lite hjäp med rördragning och el, så jag hojtar när det är dags Wrang.

Jasså, nu ryker köket? Blir det almoge eller rostfritt och vita väggar;)?

Jag har ju lovat tjejen en resa i höst och nu rök resepengarna till mc så jag måste jobba lite extra, men det brukar ju lösa sig. Skall för övrigt byta MH brännaren över det lilla karet har lyst i 2 år, he he.

Ha de gött

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ha ha, jag tänkte mer att du skull fixa med mitt kar medens jag skaffar ett kort:). Eller så spelar jag lite på några av dina guror så kan du köra runt med min MC. Svärd på en R6a, din fru får stå ut med mycket men där måste gränsen gå:). Medens jag ändå har dig på linjen, satte du pumpen som du har till ytavrinningsboxen på med en slang från sugsidan eller som ett "venturi" på trycksidan? Testade mina boxar här om dagen och fick lite mycket luft i dem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, en sån är det, ingen risk att jag stressar inte. Tänkte ta en sväng förbi dig när jag var på Bike här om dagen, men du svarade inte i telefonen.

Ok, det var så du kopplade pumpen. Jag fick genast problem och luften bröt nästan häverten efter två timmar. Jag fattar inte hur det kan komma in så mycket luft, nivån i facket som är i karet är ju såpas högt att det skvalpar ju inte ner vatten med en massa luft. Kanske har jag satt röret i andra änden för högt? Jag har tappat bort manualen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...