krille 55 Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Är det nån mer än jag som saknar ett medlemsregister sorterat efter bostadsort. Tycker det hade varit jättebra om man ska åka iväg över en helg så kunde man ta kontakt med någon på den orten och kanske få se lite nya kar och "göra två flugor på smällen". Många gånger när man är ute och kör så kanske man passerar nåt intressant kar utan att ha en aning om det och det är ju synd. Citera
StoffeSwe Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Det finnsForum-Nätverk-Medlemslista-Sök medlemmar-Avancerad sökning-stad Citera
Laggeman Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Om du går in under Nätverk, sen in på Medlemslistan, klickar på Avancerad sökning längst till höger så kan du välja stad där.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/memberlist.php?do=search Citera
krille 55 Postat 21 februari 2012 Författare Postat 21 februari 2012 Tack så mycket, det har jag missat totalt. Ursäkta min okunnighet. Citera
nike83 Postat 23 februari 2012 Postat 23 februari 2012 kanske dags att rensa lite i registret? kanske att man filtrera bort de som inte varit online på 3år eller så? Citera
Laggeman Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Emellanåt så återkommer ju folk som varit borta från hobbyn i några år, ibalnd mycket längre, så att bara rensa rätt upp och ner är väl kanske inte så lätt. Fast samtidigt så kan man ju undra ifall man kommer ihåg sitt användarnamn och lösenord efter ett antal år ifrån sidan. Vi får kika på det. Citera
blackizzz Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Kan ju alltid göra så att endast de som varit online på typ 3år visas, men alla kan bli aktiverade igen?Då har man möjligheten att logga in med de gamla användaruppgifterna, men det syns inte i medlemslistan? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.