atropos Postat 5 mars 2012 Postat 5 mars 2012 Någon eller några som är sugna på att ta en tur till stig i gemla ? skulle varit kul att åka dit men ännu trevligare om vi är några stycken .. Citera
Andy88 Postat 5 mars 2012 Postat 5 mars 2012 Jag är på Micke. Så länge vi hittar en tid som passar alla i en full bil bara. /André---I am here: http://tapatalk.com/map.php?qd4lj2Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
atropos Postat 5 mars 2012 Författare Postat 5 mars 2012 trevligt ! ja tid och datum får vi lösa har en del att stå i med ställningsbygge mm till mitt nya kar men måste ha tag i nya MH lampor hos stig för att få igång allt när det väl kommer Citera
Andy88 Postat 5 mars 2012 Postat 5 mars 2012 Okej. Förhoppningsvis så hinner de komma lite fler inlägg med intresserade akvarister innan du hunnit bli redo och dags för start /André---I am here: http://tapatalk.com/map.php?bmxldiSent from my iPhone using Tapatalk Citera
krille 55 Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 om ni ska till stig så passerar ni förbi mej. Hör av er så bjuder ja på fika på ditvägen. Är alltid kul att snacka lite och få ansikte på dom man pratar med på guiden Citera
atropos Postat 6 mars 2012 Författare Postat 6 mars 2012 om ni ska till stig så passerar ni förbi mej. Hör av er så bjuder ja på fika på ditvägen. Är alltid kul att snacka lite och få ansikte på dom man pratar med på guidenLåter trevligt . verkar som att vi blir några stycken som vill åka dit , så vi får väl se om det blir en runda eller kanske två . hade varit super om vi hade kunnat få tag på en stor bil typ en med 7 säten =) Citera
atropos Postat 7 mars 2012 Författare Postat 7 mars 2012 jag hänger med vilken tid kör viVet inte riktigt när Stig öppnar men kan tippa på vid 10:00 - 11:00 så om vi börjar att rulla vid 08:00 - 08:30 kanske Citera
ted64 Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Tyvärr jag får hoppa över dåmen kan den 31 om det blir ändringäven nu denna helgen Citera
atropos Postat 7 mars 2012 Författare Postat 7 mars 2012 Den 17e fungerar bra för mig iaf. /AndréSuper då e vi tre iallafall Citera
atropos Postat 7 mars 2012 Författare Postat 7 mars 2012 Har lite problem med den 17e så vi siktar på ´lördagen efter istället . någon som är sugen ? Citera
Yodelking Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Helgen efter är det Sjöfartsmuséet, vill du inte dit istället? Jag vill, men har ingen bil då... Citera
KaOl Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Hej, känner ni tjejer här i skåne som håller på med saltvattenakvarier? Tänkte bara att de flesta jag sett på forumen är killar, är nyfiken bara OT till Ted64: Är hunden till höger GJD? Eller t o m båda? Hade en akita innan, grym var han! Citera
atropos Postat 7 mars 2012 Författare Postat 7 mars 2012 Helgen efter är det Sjöfartsmuséet, vill du inte dit istället? Jag vill, men har ingen bil då... Har tänkt på det men hoppar det denna gången Citera
ted64 Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 OT till Ted64: Är hunden till höger GJD? Eller t o m båda? Hade en akita innan, grym var han! Jepp det e Gjd bägge eller amerikansk akita som dom heter nu Citera
atropos Postat 7 mars 2012 Författare Postat 7 mars 2012 Hej, känner ni tjejer här i skåne som håller på med saltvattenakvarier? Tänkte bara att de flesta jag sett på forumen är killar, är nyfiken bara OT till Ted64: Är hunden till höger GJD? Eller t o m båda? Hade en akita innan, grym var han! Det finns nog några stycken i skåne som pysslar med salt , men troligtvis inte så många / synd tycker jag . men tjejer också välkommna med på turen ... Citera
johan_f Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Jag är sugen på att hänga med upp, med reservation för att jag kanske inte hinner hem eller måste resa på jobb panikfort :-) Citera
atropos Postat 15 mars 2012 Författare Postat 15 mars 2012 Micke, kör du upp nästa lördag till Stig?Verkar som om det blivit lite strul med det datumet . ingen som har tele nr till stig ? har letar både här o där men hittar inget , skulle vilja veta om mina lampor kan komma denna vecka för då åker jag troligen denna lördag . Citera
krille 55 Postat 15 mars 2012 Postat 15 mars 2012 Telnr till stig finns på hans hemsida oceanakvarium.se Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.