osby0479 Postat 3 juli 2012 Dela Postat 3 juli 2012 Har just nu lite dålig fantasi på att göra en ny bänk.Akvariumet har måtten 50x50x50 och är borrat med 3 hål. Har idag en bänk som har ungefär samma mått, men skulle vara roligt med ett projekt där man hade gjort bänken lite annorlunda, toppdelen kommer att vara kvar.Någon som har något förslag, den behöver dock vara ca 70cm hög pga rörgenomförningar och sump utrymme!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 3 juli 2012 Dela Postat 3 juli 2012 Jag gillar dessa:Iofs inget för sump, men det går kanske o sätta sumpen bredvid? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hirez Postat 3 juli 2012 Dela Postat 3 juli 2012 fyf faa---visste inte att någon lagt upp mitt kar...yep så såg det ut innan jag fyllde med vatten och lite sand.. mycket stor skillnad...förutom att många kräks nu.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 3 juli 2012 Dela Postat 3 juli 2012 Du menar den översta bilden? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.