Lasse Postat 21 juli 2012 Dela Postat 21 juli 2012 Se bifogade filter. Ni ser också vilken version av webläsaren det gäller.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
moggis Postat 21 juli 2012 Dela Postat 21 juli 2012 Prova att skapa en ny användare profil, kvarstår problemet är det programvaran som orsakar det, löser det problemet är det inställningar i din profil. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
moggis Postat 21 juli 2012 Dela Postat 21 juli 2012 Alltså på din dator... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 21 juli 2012 Författare Dela Postat 21 juli 2012 Jag gick in i inställningar (personliga och kunde välja olika formsåpråk. valde Clasisk - och då försvan problemet). Problemet ligger då antagligen i den nya utseendets stilmall vad jag kan förstå.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
moggis Postat 21 juli 2012 Dela Postat 21 juli 2012 Jag gick in i inställningar (personliga och kunde välja olika formsåpråk. valde Clasisk - och då försvan problemet). Problemet ligger då antagligen i den nya utseendets stilmall vad jag kan förstå.MVH LasseÄr det Windows 8 du kör???Ja kör w7 och där fungera det med ie9 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 21 juli 2012 Författare Dela Postat 21 juli 2012 VistaMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
moggis Postat 21 juli 2012 Dela Postat 21 juli 2012 Ok skall fixa upp en burk med vista imorgon och se om ja får samma;) ( har för mkt tid i väntan på nya karet) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 22 juli 2012 Dela Postat 22 juli 2012 Lasse, vad kör du för skärmupplösning? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 22 juli 2012 Författare Dela Postat 22 juli 2012 1920*1080, 32 bitarMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 22 juli 2012 Författare Dela Postat 22 juli 2012 Märkligt - jag gjorde som Moggis sa (tog ett tag för att förstå vad han menade) och loggade in på min frus konto (på vår dator). Där fungerar det bra! Måste alltså vara ngt på min personliga profil i datorn. Någon som har någon idée?MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
moggis Postat 22 juli 2012 Dela Postat 22 juli 2012 Ja nolla alla inställningar i Internet Explorer, rensa cookies, historik osv... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 22 juli 2012 Dela Postat 22 juli 2012 jag har tydligen samma fel! Kom helt plötsligt efter senaste uppdateringen av forumet.Kör gamla hederliga XP samt firefox. Och varför skulle skärmupplösningen ha med detta att göra? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 22 juli 2012 Dela Postat 22 juli 2012 Är det inte Ctrl och + eller - som ändrar teckenstorleken? Sitter inte vid datorn så kan inte prova. Men det kanske kan hjälpa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 22 juli 2012 Dela Postat 22 juli 2012 Salta wille: när jag drar ihop till ett litet fönster så har jag haft liknande problem. Precis som om man har låg upplösning. Dock med den upplösningen som Lasse kör så är det definitivt inte det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 22 juli 2012 Dela Postat 22 juli 2012 1680x1050 borde väl inte vara problemet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 22 juli 2012 Författare Dela Postat 22 juli 2012 Ja nolla alla inställningar i Internet Explorer, rensa cookies, historik osv...Gör det som standard vid varje stägning av IE.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 22 juli 2012 Författare Dela Postat 22 juli 2012 Problemet löst. Återställde IE till grundinställningarna - och vips fungerade det med menyernaMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 22 juli 2012 Dela Postat 22 juli 2012 Problemet löst. Återställde IE till grundinställningarna - och vips fungerade det med menyernaMVH Lasse-ger upp kan du ta en skärmdump o visa hur det ser ut?Vilka #¤ ¥ΨЧ grundinställningar i IE? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 23 juli 2012 Författare Dela Postat 23 juli 2012 Här - jag tryckte på återställMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 23 juli 2012 Dela Postat 23 juli 2012 Nu som först när jag åter tittade på första inlägget så ser jag vad problemet var! Och sånt problem har jag inte haft! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Leif Holmqvist Postat 23 juli 2012 Dela Postat 23 juli 2012 Hej. har försökt att lägga uppbilder i köp & sälj, men får detinte att fungera. några tips omdetta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 23 juli 2012 Författare Dela Postat 23 juli 2012 Hej. har försökt att lägga uppbilder i köp & sälj, men får detinte att fungera. några tips omdetta.Beskriv hur du gör och vart problemet uppstår. Jag har haft problem med att den inbyggda uppladdningsfilvisaren tar en jäkla tid på sig innan den hittar mina filer.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Leif Holmqvist Postat 23 juli 2012 Dela Postat 23 juli 2012 Hej. det är när jag skallsvara på ett meddelandei min inkorg. när jagskall infoga bilder isnabbsvar så kommeren ruta upp.( bifoga bilder från en webbadress )men inte att jag kan väljabilder från datorn. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 23 juli 2012 Författare Dela Postat 23 juli 2012 Hej. det är när jag skallsvara på ett meddelandei min inkorg. när jagskall infoga bilder isnabbsvar så kommeren ruta upp.( bifoga bilder från en webbadress )men inte att jag kan väljabilder från datorn.Det har faktiskt aldrig gått att bifoga bilder som fil i PM funktionen. Programmet verkar inte vara konstruerat på det sättet.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Leif Holmqvist Postat 23 juli 2012 Dela Postat 23 juli 2012 jaha det förklarar ju saken. Tack. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.