Namnbrist Postat 23 december 2012 Författare Postat 23 december 2012 Återigen mobilkamera. Inte fullt så blått som på bilden, kan ställa på blåa så det ser ut så här. Knapparna gillar det dock inte.Satt in 2 clowner, cardinal,nematodes+en putsarräka igår. Citera
freddi36 Postat 5 januari 2013 Postat 5 januari 2013 Väldigt snygg scape! Blir bra med hyllorna, ska du ha sps på dom? Citera
Namnbrist Postat 5 januari 2013 Författare Postat 5 januari 2013 Väldigt snygg scape! Blir bra med hyllorna, ska du ha sps på dom?Tanken är att sätta dit sps framöver...Problemet är att det inte finns någon bra butik i mina trakter så man enkelt kan köpa levande som är nått att ha.Får tvinga mej iväg 20mil+ framöver så man kan handla nått skoj. Känns dock lite surt när akvariet är så litet&man inte kan handla på sej mängder Citera
Namnbrist Postat 27 januari 2013 Författare Postat 27 januari 2013 Mp10 beställd....Gått långsamt med det mesta. Det lilla som finns i burken växer&mår bra iaf.Antagligen en sthlm resa nästa helg så man kan handla på sej lite skoj.Finns det någon som säljer koraller&annnat i västerås området? Citera
Namnbrist Postat 1 februari 2013 Författare Postat 1 februari 2013 Grym euphyllia, knallgröna grenar. Har inte sett denna tidigare&har tyvärr glömt latinska namnet på denMåste fixa en vettig kamera så man får fram färger oO Citera
osby0479 Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Tror inte den räknas som en euphyllia, den heter Duncanopsammia axifugaOch blir riktigt snygg när den har växt till sig, ett bra köp Citera
Namnbrist Postat 1 februari 2013 Författare Postat 1 februari 2013 Tror inte den räknas som en euphyllia, den heter Duncanopsammia axifugaOch blir riktigt snygg när den har växt till sig, ett bra köp Aha där ser man....Leasing gav mej info att det var eupyllia släktet, kan dock missuppfattat 8) Citera
Namnbrist Postat 1 februari 2013 Författare Postat 1 februari 2013 Det blev nog sagt att trivs eupyllia i mitt akvarium så funkar även denna bra. Trött&febrig igår när jag var vid butiken Låg rätt högt i pris, men det var prutbart :-) Citera
stigigemla Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Den brukar vara dyr. Men den behöver stödmatas. Och den kommer från djupt vatten så färgen bleknar ofta i starkt ljus. Citera
osby0479 Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Har haft 3 st sådana, och dom har varit fina hela tiden, bra färg på skelettet, riktigt grön, när man matar andra koraller så har det räckt med det, iaf för min del!! Citera
Namnbrist Postat 5 februari 2013 Författare Postat 5 februari 2013 Mp10 kom förra veckan.Fick hem den här idag....skönt att slippa fundera över vattennivån. Citera
PeterG Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Hur har du monterat den o hur funkar den ? Citera
Namnbrist Postat 12 februari 2013 Författare Postat 12 februari 2013 Hur har du monterat den o hur funkar den ?Satt den i sista facket med medföljande magnet.....funkar kanon. Citera
Hawkmoon Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 Finns det någon som säljer koraller&annnat i västerås området?ZooHoo på Bäckby är den enda saltbutiken i Västerås, du kan ju kika in när du är i området men det blir fort utplockat tyvärr. Citera
Namnbrist Postat 6 mars 2014 Författare Postat 6 mars 2014 Fick tillbaka suget rejält då jag var in hos lokala zoobutiken här i ludvika.Dom har i dagarna startat upp ett litet system med salt.....so far 6 burkar runt 250l st skulle jag tro. Större system igång närmaste månaden med lägre o anant skoj 8)Såg ut att ha vettiga priser....Reagerade dock lite på turbosniglarna, 49kr st? oO Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.