Jonte75 Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 Har fått en epedemi av vita rörmaskar. Hur får man bort dem? Jag vet att de e bra filtrerare och vissa av dem är riktigt stora och fina. Men när de är överallt och klänger på mina koraller. skulle vilja få ned antalet lite. Någon som har några förslag på invånare i karet som gillar att tugga i sig lite rörmask?MVHJonte Citera
Mr_Ewing Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 Pepparmintsräkor brukar käka rörmask. Citera
stigigemla Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 Jag tror gyltor är betydligt effektivare. Citera
Johan2x Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 Jag fick i början osså väldigt mycket rörmaskar. Det löste en Chelmon rostratus, Kopparbandad Pincettfisk till mig på ett par dagar./Johan Citera
Yodelking Postat 13 januari 2013 Postat 13 januari 2013 mandarin fisk tar dem medDet tillhör nog ovanligheterna... Citera
Guest Postat 13 januari 2013 Postat 13 januari 2013 Mina har rensat hela karet på små rörmaskar har fullt av dem förut nu är dem nästan slut men större bryr dem sig inte om. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.