Dykarn Postat 6 oktober 2012 Dela Postat 6 oktober 2012 Vad är det jag har missat?Kör hela vägen till Lomma för att ta del av det utlovade Jippot "CRAZY DAYS", framme 17:25 och grinden är låst!Gör ett försök och ringer på tel till Zoogiganten, det är ingen som svarar så klart.Bara vända om och köra hem igen, bortkastad tid och bensin. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 6 oktober 2012 Dela Postat 6 oktober 2012 Du har missat att det var i torsdags de hade öppet till 20:00...De andra dagarna har de öppet som vanligt, men med 50% på alla fiskar och koraller.Jag var där i torsdags och shoppade, och en ny vända idag precis innan stängning.Där finns fortfarande många fina fiskar och koraller kvar!Helt klart värt ett söndagsbesök... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykarn Postat 6 oktober 2012 Författare Dela Postat 6 oktober 2012 Jag fattar, mitt fel! Så kan det gå om man blir för Euforisk och köpsugen. Synd bara att det inte framgår klart och tydligt att det är endast torsdagen det är öppet till 20 och inte de andra dagar ""CRAZY DAYS"" pågår, suck... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus- Postat 6 oktober 2012 Dela Postat 6 oktober 2012 Ja synd du missat sjukt mycket fina koraller och fiskar till otroliga priser. Åk dit i morgon.söndagar 11-17 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 7 oktober 2012 Dela Postat 7 oktober 2012 Oj detta har jag helt missat tråkigt att det var sista dagen idag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bygert Postat 7 oktober 2012 Dela Postat 7 oktober 2012 Oj detta har jag helt missat tråkigt att det var sista dagen idag.Var glad för det du, eftersom det var billigt så blev det dyrt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 7 oktober 2012 Dela Postat 7 oktober 2012 hehe hellre billigt och bli dyrt än dyrt och bli pank Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.