_Manne_ Postat 20 december 2013 Postat 20 december 2013 Ser bra ut Lotta.. Verkar nästan ont om plats numera. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
lottac Postat 20 december 2013 Författare Postat 20 december 2013 Tack, det är det!!! Ser fram emot att skaffa större! Citera
lottac Postat 31 december 2013 Författare Postat 31 december 2013 Har inhandlat en ny korall idag, Acropora abrotanoides. Väldigt snygg tycker jag. Andreas här på guiden hade lagt beslag på den andra! Citera
byggarebob Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 riktigt tjusigt kar du har...Med vänlig hälsningPatrik Citera
_Manne_ Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Nära till ciklidhuset antar jag , ska bli intressant o se hur den går igång o vilket växtsätt den får.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
lottac Postat 31 december 2013 Författare Postat 31 december 2013 Nära ja, 20 minuter ungefär. Får se om den förändras i färgen också. Det varierar ju mellan olika kar.Nära till ciklidhuset antar jag , ska bli intressant o se hur den går igång o vilket växtsätt den får.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
lottac Postat 31 december 2013 Författare Postat 31 december 2013 Så här ser det ut. Börjar bli fullt!!! Citera
krille 55 Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Tyckte mitt va fullt men när man ser ditt så har jag ju GOTT om plats, ha ha Citera
Lasse Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Skall bli mycket intressant att se hur den går under Dream Chip:en LottaMVH Lasse Citera
lottac Postat 31 december 2013 Författare Postat 31 december 2013 Ja, de är fantastiskt ljus Lasse!!! Är väldigt glad för all hjälp från dig!!! Jag hör av mig nästa år så får vi ses över en middag! Väldigt fin avatar du har!!!! Den bästa på guiden!! Gott nytt till dig och L!!Skall bli mycket intressant att se hur den går under Dream Chip:en LottaMVH Lasse Citera
lottac Postat 31 december 2013 Författare Postat 31 december 2013 Kan man få se en helbild på ditt kar Krille!!! Gott nytt är också!!!!Tyckte mitt va fullt men när man ser ditt så har jag ju GOTT om plats, ha ha Citera
krille 55 Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Ska se om jag kan få till nåt i morgon. Ska byta vatten och putsa rutor då. Nu håller jag på att laga nyårsmeny till i kväll. Förrätt: Skaldjurstallrik med färsk hummer, krabba svenska räkor och kräftorVarmrätt: hälleflundra med hummersås och pommes duchesseDessert: Ostbricka med rött amaronevin.Det du Citera
lottac Postat 31 december 2013 Författare Postat 31 december 2013 Oj du!!! Det var inte illa!!! Vi nöjer oss med bacon lindad sparris, ryggbiff med pepparsås och chokladmousse till efterrätt. Ingen alkohol då jag jobbar imorgon! Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll/natt!!!! Ska se om jag kan få till nåt i morgon. Ska byta vatten och putsa rutor då. Nu håller jag på att laga nyårsmeny till i kväll. Förrätt: Skaldjurstallrik med färsk hummer, krabba svenska räkor och kräftorVarmrätt: hälleflundra med hummersås och pommes duchesseDessert: Ostbricka med rött amaronevin.Det du Citera
Lasse Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 här blir det en seafoodpasta, räkor, musslor, snäckor, bläckfisk, peppar, vitlök, vitlök, vitlök, chilli och så lite vitlökMVH Lasse Citera
lottac Postat 31 december 2013 Författare Postat 31 december 2013 mmmmm, inte illa Lasse, ha en härlig kväll ni också!!!! här blir det en seafoodpasta, räkor, musslor, snäckor, bläckfisk, peppar, vitlök, vitlök, vitlök, chilli och så lite vitlökMVH Lasse Citera
Atlas Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Riktigt snyggt kar du har Lotta.. Kul att se ditt kar Citera
Bekolsyra Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Gillar korallen på baksidan, växer galet snyggt.Det ser ut som att dina koraller börjat färga ut ordentligt de senaste månaderna, eller så har du blivit bättre på att fota.Inga tips och tricks du vill dela med dig?/OskarSent from my GT-I9505 using Tapatalk Citera
Andreas N Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Har inhandlat en ny korall idag, Acropora abrotanoides. [ATTACH=CONFIG]108510[/ATTACH] Väldigt snygg tycker jag. Andreas här på guiden hade lagt beslag på den andra! Så du köpte den andra ja den funderade jag på men valet föll på den grön-röda. Citera
lottac Postat 15 januari 2014 Författare Postat 15 januari 2014 Jag kan inte posta några bilder. När jag vill lägga till bild händer ingenting. Varför? Citera
Laggeman Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?58832-F%F6r%E4ndring-vid-bilduppladdning Citera
Andreas N Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 Jag hade liknande problem förut men det gick , dock ej helt lätt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.