Gå till innehåll

Mitt rev 450 liter


lottac

Rekommenderade inlägg

  • 1 månad senare...
  • Svar 532
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 1 månad senare...

post-2662-14468935754071_thumb.jpgHar rensat ägg o mask, AEFW, i månader nu. Kan inte hitta nya ägg. Stenkorallerna fortsätter att hålla polyperna gömda. Min skummarimpeller har pajat så jag kör skummarlöst just nu. Flera rader led i varje chip har slocknat..... så ljuset är knas. Känns hopplöst just nu!

Fiskarna mår iallafall bra, alltid något. :)

post-2662-1446893575358_thumb.jpg

post-2662-14468935753836_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick den nya impellern idag. Allt såg kanon ut tills efter ungefär 20minuter. Då la pumpen av. Tog ut allt ur karet och ser att den nya impellern har pajat på samma sätt som den gamla. Attans j.....a fantomer!!!! Kan ju bli tokig för mindre! 730 spänn upp i rök.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick den nya impellern idag. Allt såg kanon ut tills efter ungefär 20minuter. Då la pumpen av. Tog ut allt ur karet och ser att den nya impellern har pajat på samma sätt som den gamla. Attans j.....a fantomer!!!! Kan ju bli tokig för mindre! 730 spänn upp i rök.

Hur på samma sätt?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

post-2662-14468936072935_thumb.jpgIdag har jag äntligen fått se Sveriges? vackraste kar live! Jag knökade med mig familjen och hälsade på Andreas i Floby! Oj, va fint det är IRL!!! Så synd att det ska läggas ner, men Andreas själv verkar tillfreds med det. Skulle tro att han kommer tillbaka med ett ännu finare kar när han drar igång igen. Om det nu går???

Tack så hemskt mycket att vi fick komma Andreas! Och jag köpte några riktigt fina fraggar med mig hem oxå! Skriv gärna va de heter Andreas! Minnet är lite kort och det var såååå mycket att titta på!

post-2662-14468936072522_thumb.jpg

post-2662-14468936072736_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...