Gå till innehåll

Mitt rev 450 liter


lottac

Rekommenderade inlägg

  • Svar 532
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag tror att du precis som jag råkade ut för en dålig batch TM pro reef salt. Jag har för mig du sagt tidigare att du anv det.

Swereef salt är hittills ett skitbra salt med väldigt bra värden på. Inne på 3dje hinken nu och alla ha haft bra höga värden.

Swereef hb heter firman och finns på Facebook. Drivs av en kille som jag känt i urminnes tider , han bor i Nyköping.

( radera detta om det blev för mkt reklam )

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
post-2662-14468933777163_thumb.jpgPolyperna är fortfarande inte ute riktigt på en del koraller. Montipororna var de som tog mest stryk och dog. En monti som jag trodde var död har kommit sig lite igen. Det är ju ett bra tecken för mig. Har införskaffat lite nytt....

post-2662-14468933776754_thumb.jpg

post-2662-14468933776954_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Fint!

Ska erkänna att det kliar i fingrarna att PM-a dig och säga att jag vill ha anemonen... Jag vill verkligen ha den... ! men har ingen plats i mitt akvarie för den... har tänkt att jag kan lägga den i mitt fraggkar... men just nu bygger jag om där... så.. jag får nog vänta tills nästa gång... Men det är verkligen roligt att det finns en lokal leverantör av fina röda bubbelanemoner...

Lycka till

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...