Postat 14 maj 201312 år Författare Halichoeres chrysotaenia – Male rainbow wrassevad är det för cool fisk på bild 7?
Postat 26 maj 201312 år Författare riktigt fint! Vad är det det där längst bak och upp mot glaset?det är en rostfärgad Montipora
Postat 1 juni 201312 år En av höjdpunkterna på guiden är när du lägger upp nya bilder. Alltid lika snyggt. Jag skrev det innan i min tråd och gör det även här. Du är välkommen hit med kameran vilken dag du vill
Postat 1 juni 201312 år Författare Tack för berömmet. Det värmer! Ja, jag får ta med mig kameran och komma på ett besök. Vore väldigt trevligt!
Postat 2 juni 201312 år Snygga bilder och ett par riktigt härliga koraller. Är svag för lila Acropora :-) Tummen upp!/sent from phone
Postat 2 juni 201312 år Riktigt snyggt kar och vilka fina bilder, när du åker till Krille kan du stanna här på vägen med kameran
Postat 3 juni 201312 år Författare Ok, jag får ta en kamera resa i sommar förstår jag. När du åker till Krille och Glenn så är du mycke välkommen även till mig :)
Postat 4 juni 201312 år Författare Två Ocellaris Snowflake och två koraller från Deep Ocean. Super nöjd! Korallerna är en Montipora och Acropora Hyacintus.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.