Postat 10 november 201212 år Satte upp min PH mätare ovanför sumpen, den hade ett litet plastställ bakom som jag klämde in mellan lysrörsarmatur och tak, städade rent sumpen och drog givetvis i kabeln till proben, Ph-Mätaren rakt ner i sumpen. Stället var löstagbart. Upp med mätaren i 390-i och skruvade isär, rengjorde med elektronikrengöring, testade och den funkade !! 10 min senare gör jag rent proben från all skit som samlats och har givetvis sönder glaset i probens spets istället.btw. Kör hårt åt enbart kallingar vid vattenbyten, frugan skrattar gott varje gång.
Postat 10 november 201212 år Inte i akvariet! men när jag köpte mitt kollade jag om det fick plats i rummet men inte om det gick in genom dörrarna
Postat 10 november 201212 år Haha, göra vattenbyte i bara underkläder, det får man testa! (kanske bäst att skaffa persienner till fönstret mitt emot först...)
Postat 11 november 201212 år Haha, göra vattenbyte i bara underkläder, det får man testa! (kanske bäst att skaffa persienner till fönstret mitt emot först...)Varför inte ge grannarna något att prata om Skickat via aJ Fån 4S med Tapatalk.
Postat 8 augusti 20169 år hur gick det med Cubicus? hade köpt en sån igår men får lite kalla fötter pga dess gift...
Postat 8 augusti 20169 år Om du ger tusan i att äta den så är den ofarlig - men den blir stoooor vill du dock göra Shushi på den så rekommenderar jag en 8 år lång japansk kock kurs för att kunna tillreda den säkert. MVH Lasse Ändrat 8 augusti 20169 år av Lasse
Postat 8 augusti 20169 år Vi får väl se... hur stor din blivit? Dom växer nog inte lika stora som i det fria...
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.