Gå till innehåll

Registrerat domännamn


Tahadhali

Rekommenderade inlägg

Så nu har jag registrerat domännamn för mitt saltakvariums projekt. Skall bli roligt att dokumentera allt när jag kommer lite längre fram. Ni får såklart domänen så snart jag har något uppe. Betalade bara 8.88 euro för domänet - det blir fan billigare och billigare *hehe* - kan rekommandera dom jag användar "Domainbob.com". Ha en super torsdag ;o)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

*haha* ja där ser man - kattintresserade saltvattensakvarister *heh* - skönt att där finns fler av oss :o) Jag är ju faktisk uppfödare och väntar kull här i slutet på månaden - sååååååååh fixa ett bra saltvattensakvarie till mig - så kan vi kanske byta - om ni nu uppfyller mina kriterier som bra kattägare *hehe*.

Och ju - abessiniern är helt fantastisk. Nästan som att ha hund - dom är med över aaaaaaaaaaaallt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla med Nelson han (eller frugan) föder upp Bengaler.

Ett litet Ps. Jag var i kontakt med kvinnan som tagit fram rasen Bengal i USA -91.

Allt var klart med jordbruksverket (skulle blivit no:1 i Sverige) Då visade sig att en katt kostade (som hade suttit i karantän i England) 20 000 dollar...Det blev ingen affär hehe..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bengalerna är väldigt fina men jag föredrar abyn temperament. Bengalerna är oftast dom som blir helt galna på utställningarna...

Wrang: yupp - Tahadhali.com är min sida - Tahadhali är swahili och betyder "Se upp för" - så det e så ... ;o)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ganska många som är intresserade - men ingen har tingat än - har iof inte haft folk hemma än - väntar tills ungarna är fött. Pris 6-10.000:- Beror lite på vilka föräldrar det är. Det här kullet har en pappa som är Europäisk Champion och en mamma som är Internationell Champion, men vi får se - allt beror ju på hur dem blir - det är svårt att säga innan dem är fött *ler*

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan!

Varken personligen eller via horsagen har jag hort att Bengaler skulle bli mer aggressiva an andra katter under utstallninar.

Daremot sag jag en Abbe bli galen om man nu ska uttrycka det sa under en utstallning forra aret i Skane. Min kompis var med pa en annan utstallning forra aret nar en agare till en Abbe fick aka ambullans fran utstallningen, pga sin katt.

Nar vi anda gor reklam sa ska vi ocksa ha ungar om ca 6 veckor.

http://home.tiscali.se/everqute/

Gammalt ordsprak som passar in. Kasta inte sten nar man sitter i glashus....

Mvh Nelson

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

*skratt* - njööö du jag sittar inte i akvariet än, men kanske man skulle forsöka *heh* - förstå mig rätt; jag tycker faktiskt om Bengaler - dom är väldigt fina men mina erfarenheter av dom på utställningar är nok inte helt samma som din (har själv som assistent varit nära att råka illa ut *ler*) Vad fina dina katter är - hmm ja ja, jag ska kanske revidera min åsikt och ge bengalen en ny chans *ler*. Lycka till med kullen ;o)

// Thomas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena!

Blev lite putt men inte helt obefogat kanske.

Snygg hemsida och fina katter du har.

För er som blivit förskräckta av katter nu, så kan jag säga att det är konstigt att inte fler katter blir sura pga människans påhitt tex utställiningar. Om ni vet hur en utställning går till så förstår ni säkert annars finns det google.

Nog tjatat om katter och mer om fiskar.

Lycka till med karet..

Mvh Nelson

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...