Postat 13 augusti 201411 år Undrar om ni som lyckats med acroporor med era hyperionramper kan dela med er av era inställningar- Hur många timmar från att soluppgång startar till solnedgång SLUTAR- Hur många procent ljusstyrka- Hur många procent på vita lampan- Vilken kelvin- Annan inställning ni tycker är nämnvärdJag kör Hyperion R2 1,5år och har haft bra tillväxt på mina acroporer.Nyligen har dock många koraller dött i ena karet, medan allt i det andra karet växer så att det knakar... så det är inte som jag beskyller ljuset för...Jag kör Baliprogrammet och har tidigare kört 85% på Lamppower, men sänkt till 70%.De olika färgerna har jag kört 85% vitt, grönt, orange och rött. Resten 100%.Har nyligen sänkt det vita till 70%
Postat 14 augusti 201411 år Författare Jag kör Hyperion R2 1,5år och har haft bra tillväxt på mina acroporer.Nyligen har dock många koraller dött i ena karet, medan allt i det andra karet växer så att det knakar... så det är inte som jag beskyller ljuset för...Jag kör Baliprogrammet och har tidigare kört 85% på Lamppower, men sänkt till 70%.De olika färgerna har jag kört 85% vitt, grönt, orange och rött. Resten 100%.Har nyligen sänkt det vita till 70%Nu har jag ju bytt ut polacken mot en tysk men av nyfikenhet, är det metis hyperion du har? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Postat 14 augusti 201411 år Metis Hyperion R2 2x150w (alltså inga T5:or och vita leds)Förtydligande... Inga T5'or men med vita LEDs.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.