Genne Postat 8 december 2012 Postat 8 december 2012 Finns ett litet problem som jag undrar över.Jag kan inte tacka för ett inlägg fören det har kommit ett till, är det bara jag som har det problemet eller är det almänt förekommande?MVH/Glenn Citera
Genne Postat 9 december 2012 Författare Postat 9 december 2012 NejMVH LasseNejMvhHawkmoonHahaha, ni är för goa men inte hjälper det mitt problem MVH/Glenn Citera
Benighted Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Vi tyckte du hade varit för snäll så vi satte in en begränsning endast för dig så att du får tid att svalna av innan du tackar tills nån annan har svarat ... Nädå skämtar bara. Är det konstant så för dig? har aldrig sett eller hört om det problemet innan... Nån annan som upplevt det?Den enda man inte kan tacka är sig själv, vet att det några gånger varit kortare avbrott i funktionen med tacka för inlägg, men då har det varit alla inlägg det gällt, och av nåt skäl har det självläkt efter några minuter... Citera
Genne Postat 9 december 2012 Författare Postat 9 december 2012 Det kommer och går det inlägget du har skrivit här nu kan jag inte tacka i symbålen saknas.Ska se vad som händer efter att jag postat detta inlägg.MVH/Glenn Citera
Genne Postat 9 december 2012 Författare Postat 9 december 2012 Direkt efter att jag postat och ditt inlägg inte ligger sist funkar det att tacka Citera
Benighted Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Ska kolla om det är nåt speciellt med din användare som jag kan se... Citera
Genne Postat 9 december 2012 Författare Postat 9 december 2012 Ska kolla om det är nåt speciellt med din användare som jag kan se...Jag får väll för många tack så jag får inte posta några Citera
Lasse Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Genne - Om du inte kan tacka direkt efter ett inlägg. . Rensa historiken på webbläsaren - uppdatera sidan och försök igen. Går inte det - starta om webbläsaren och testa. Jag får det här ibland - att vissa symboler försvinner - exempelvis nya inlägg - hjälper oftast med en omstart av webbläsaren (min historik tas automatiskt bort när jag startar om webbläsaren).MVH Lasse Citera
Genne Postat 9 december 2012 Författare Postat 9 december 2012 Genne - Om du inte kan tacka direkt efter ett inlägg. . Rensa historiken på webbläsaren - uppdatera sidan och försök igen. Går inte det - starta om webbläsaren och testa. Jag får det här ibland - att vissa symboler försvinner - exempelvis nya inlägg - hjälper oftast med en omstart av webbläsaren (min historik tas automatiskt bort när jag startar om webbläsaren).MVH LasseJag vet inte hur jag rensar i dos men tror inte det lagras något då det inte finns utrymme för det då jag nästan bara kör från floppydisken. Men kan det bero på telefonmodemet det tar lite tid innan det pipt klart.Har inställt så att det rensas dagligen Lasse MVH/Glenn Citera
Lasse Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Där ser man - ungdommar behäskar inte DOS.Prova ändå med att rensa och uppdatera efteråt - jag tror fortfarande att det är i webbläsaren det ligger. Om du trycker på nya inlägg - ser den utfällda menyn normal ut - ser du hela?MVH Lasse Citera
Genne Postat 9 december 2012 Författare Postat 9 december 2012 I meddelanden ser jag inte hela inläggen på en gång måste skrolla i sedled Citera
Reuben Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Där ser man - ungdommar behäskar inte DOS.Är i powershell allt roligt ligger nu för tiden lasse, du får hänga med lite, dos har ju inte följt med windows på snart 15år Citera
wrang Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Ska se om jag kan bidra med lite hjälp med Tack funktionen. I forumet är det ett plugin som är aktiverat och har dessa inställlningar- För att kunna tacka så måste man ha skrivit x inlägg per medlem - 5st- Specefika forum man inte kan tacka i - Inget forum- Speciella medlems profiler som kan tacka - Nej, alla kan tacka- Visa antal tack du som medlem gett totalt - JA visas- Hur många tack en medlem kan posta på samma dag. - obehindrat- Visa datum när det tackades - JA- Tacka sig själv - Nej- Visa antal tack du fått som medlem i din profil - JaSå inget som jag ser verkar vara inställt fel. Denna tack funktion inte är uppdaterad sedan 2010 och inte är kompatibel med denna version. På plugin sidan så står det Not Supported så det är det ända jag kan tänka mig nu. När nästa version utav forumets programvara kommer ut (läs version 5) så är detta en funktion som är med i från grunden. Tyvärr så hänger ej alla plugin med utvecklingen som andra gjort/Tekniks support Citera
Genne Postat 9 december 2012 Författare Postat 9 december 2012 smart post för att få många "tack" Vist är det Ska se om jag kan bidra med lite hjälp med Tack funktionen. I forumet är det ett plugin som är aktiverat och har dessa inställlningar- För att kunna tacka så måste man ha skrivit x inlägg per medlem - 5st- Specefika forum man inte kan tacka i - Inget forum- Speciella medlems profiler som kan tacka - Nej, alla kan tacka- Visa antal tack du som medlem gett totalt - JA visas- Hur många tack en medlem kan posta på samma dag. - obehindrat- Visa datum när det tackades - JA- Tacka sig själv - Nej- Visa antal tack du fått som medlem i din profil - JaSå inget som jag ser verkar vara inställt fel. Denna tack funktion inte är uppdaterad sedan 2010 och inte är kompatibel med denna version. På plugin sidan så står det så det är det ända jag kan tänka mig nu. När nästa version utav forumets programvara kommer ut (läs version 5) så är detta en funktion som är med i från grunden. Tyvärr så hänger ej alla plugin med utvecklingen som andra gjort/Tekniks supportTack Wrang om jag inte kommer på vad det beror på så överlever jag i alla fall, är det någon som jag vill tacka så är det inga problem att gå tillbaks en gångMVH/Glenn Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.