SaltDummie Postat 6 februari 2013 Författare Dela Postat 6 februari 2013 Söndagsplanen ser ut att rasa Svärfar ska på och måla imorgon..Grundas och sen målas.. Grrrrr allt bara hänger upp sig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 6 februari 2013 Dela Postat 6 februari 2013 Såååå oväntat, att det hakar upp sig i vår hobby.. bit i hop o hämta piskanMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 6 februari 2013 Dela Postat 6 februari 2013 Bryt ihop och kom igen, inget ovanligt. Låt det ta sin tid bara så kan du säkert fixa med något annat under tiden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 6 februari 2013 Författare Dela Postat 6 februari 2013 Såååå oväntat, att det hakar upp sig i vår hobby.. bit i hop o hämta piskanMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkProvade det..... Men gubben har ju spikpistol Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 6 februari 2013 Författare Dela Postat 6 februari 2013 Bryt ihop och kom igen, inget ovanligt. Låt det ta sin tid bara så kan du säkert fixa med något annat under tiden. Jodå brutit ihop har man gjort ett par gånger redan Snart lördag, då åker jag och hämtar sand.. Ett litet steg närmre Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 7 februari 2013 Författare Dela Postat 7 februari 2013 Eventuellt blir det beställning på sand ändå. Fick ett erbjudande som inte gick av för hackor Bra med seriösa internetbutiker Senaste från svärfar är att allt är grundat till bänken nu och toppmålning ska förhoppningsvis ske imorgon Kanske det blir inflyttning av bänk på söndag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 7 februari 2013 Dela Postat 7 februari 2013 Va skoj. Då håller vi tummarna nu då.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 7 februari 2013 Författare Dela Postat 7 februari 2013 Kvällens händelse=blandat vatten för ett byte i tanken där fiskarna tillfälligt bor. Inte lika kul som att göra vattenbyte i akvariet, men ett måste Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 10 februari 2013 Författare Dela Postat 10 februari 2013 Söndagsplanen gick i stöpet! Frun, dottern och min ena son ligger i feber/halsfluss...... Så då får man agera husa idag istället! F_N! Så är livet!Men vi tar nya tag snart... Hoppas jag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 11 februari 2013 Författare Dela Postat 11 februari 2013 4pkt levande sand på väg mot Hörby! Även lite lim för stundande "aquascape".Senast söndag kommer karet vara på plats. :) Ska ju på fotbollscup med grabben på söndag 13:45 så har deadline 12:00 och då ska karet stå på plats!!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 11 februari 2013 Dela Postat 11 februari 2013 Gott o höra. Ja alltid är det nått som kommer imellan.. Mitt blev ju försenat i lite mer än 1 månad.. Vad beställde du för lim? Hoppas allt går som du tänkt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 11 februari 2013 Författare Dela Postat 11 februari 2013 Gott o höra. Ja alltid är det nått som kommer imellan.. Mitt blev ju försenat i lite mer än 1 månad.. Vad beställde du för lim? Hoppas allt går som du tänkt.Ja nu j_vlar ska det dit! Det har bara kommit grejor imellan hela tiden. Jag kör med Deltecs lim, har även ett par paket buntband för att säkra lite större formationer Men först ska rör, avrinningskam limmas. Sen ska vi koka ihop ett par liter Ro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 februari 2013 Dela Postat 11 februari 2013 Hoppas det går vägen för dig så karet sitter på sim plats snart!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 11 februari 2013 Författare Dela Postat 11 februari 2013 Hoppas det går vägen för dig så karet sitter på sim plats snart!Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa det hoppas jag med! Vill ju snart åka mot Hässlehåla och botanisera på fragghyllan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 11 februari 2013 Dela Postat 11 februari 2013 Ja det hoppas jag med! Vill ju snart åka mot Hässlehåla och botanisera på fragghyllan kommer att va tomt efter lördagens besök från mej, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 11 februari 2013 Författare Dela Postat 11 februari 2013 kommer att va tomt efter lördagens besök från mej, Det var ju tråkigt att Manne fråga om jag ville förboka Blir trisst och att bara se men inte röra Skoja, men lämna gärna kvar nått...., please Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 februari 2013 Dela Postat 11 februari 2013 Haha ! Härligt! :)Vi får väl se vad vi kan hitta på.. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 11 februari 2013 Författare Dela Postat 11 februari 2013 Haha ! Härligt! :)Vi får väl se vad vi kan hitta på.. Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkEnkelt Manne! Göm allt tills jag kommer ;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 februari 2013 Dela Postat 12 februari 2013 Enkelt Manne! Göm allt tills jag kommer ;)Så gör vi! Jag gömmer dom under snön ute på tomten.. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 12 februari 2013 Dela Postat 12 februari 2013 Hahaha. Låter som en bra plan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 12 februari 2013 Dela Postat 12 februari 2013 Det var ju tråkigt att Manne fråga om jag ville förboka Blir trisst och att bara se men inte röra Skoja, men lämna gärna kvar nått...., please Jadå. Kommer att köpa nått enkelt som inte kräver mer än 65wx4. Om det finns nån sån över huvudtaget Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 februari 2013 Författare Dela Postat 12 februari 2013 Jadå. Kommer att köpa nått enkelt som inte kräver mer än 65wx4. Om det finns nån sån över huvudtaget När du väl är där så kommer du öppna ditt hjärta.. Eller snarare börsen! Hört att Manne skaffat kölappsystem! Jag har nummer 1! Vad hade du för nummer Nicklas? Det lär nog dröja ett tag till innan jag kan sänka ner fraggar i min burk. Och Manne har fått order på att fragga ganska hårt tills min burk är klar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 12 februari 2013 Dela Postat 12 februari 2013 När du väl är där så kommer du öppna ditt hjärta.. Eller snarare börsen! Hört att Manne skaffat kölappsystem! Jag har nummer 1! Vad hade du för nummer Nicklas? Det lär nog dröja ett tag till innan jag kan sänka ner fraggar i min burk. Och Manne har fått order på att fragga ganska hårt tills min burk är klar Haha ja det blir väl säkert så.. Tänker bomba stackars Manne med en hel del frågor och råd.. Får väl snart inte komma Sorry för lite OT i din tråd btw.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 12 februari 2013 Författare Dela Postat 12 februari 2013 Haha ja det blir väl säkert så.. Tänker bomba stackars Manne med en hel del frågor och råd.. Får väl snart inte komma Sorry för lite OT i din tråd btw..Har träffat Manne en gång och han svarar nog mer än gärna på dina frågor!Lite OT är inga problem, annars blir det inga roliga trådar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 februari 2013 Dela Postat 12 februari 2013 Har träffat Manne en gång och han svarar nog mer än gärna på dina frågor!Lite OT är inga problem, annars blir det inga roliga trådar Hade för mig att du hade varit här en gång way back in Time... Då när man hade litet kar typ 720 o neråt Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.