Gå till innehåll

Min nya burk...210x80x60cm


SaltDummie

Rekommenderade inlägg

  • Svar 861
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Så, bänken står i garaget! Svärfar springer runt som en galning med tumstocken och gör en massa konstiga ljud :) En halvtimme senare sitter han vid ritbordet. Blyertsen glöder fortfarande men nu är ritningen klar ;) Kommer bli superb! :) Han börjar snickra på måndag !!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att beställa levande sand, blir väl totalt cirka 30kg. Natures ocean bio-active reef white. Nån som har denna? 0,5-1,7mm i storlek.

//Micke

Jag har precis den i mitt, dock bara en säck.. Den bli kanon.. Felet är priset..

Har du cash så kör.. Men tro inte att tre påsar a 9.xx kg räcker.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis den i mitt, dock bara en säck.. Den bli kanon.. Felet är priset..

Har du cash så kör.. Men tro inte att tre påsar a 9.xx kg räcker.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jo prist är grymt fel :) Nej jag tror inte det räcker, ska även köpa torr sand ;) 9,08kg har jag för mig att säckarna var på ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ringde Anders idag och kollade om han hade sand hemma. Fanns på hyllan, så ska försöka hämta fyra 9kg säckar på lördag!

Priset var 399:-/ säck

//Micke

Jag köpte mina säckar för knappt 2 veckor sen och prislappen sitter kvar på säckarna.. Ganska bra prisökning..Jag tog iofs dom sista säckarna då så priset har kanske gått upp.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...