Gå till innehåll

Min nya burk...210x80x60cm


SaltDummie

Rekommenderade inlägg

Det närmar sig steg för steg.. Bara o kämpa vidare på stegen.. Tillslut är karet på plats o frugan nöjd..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jo det närmar sig ganska fort ändå! Den lätta biten är ju kvar som tex rördragning, pumpars placering, Ro-tillverkning, aquascape. (Sista meningen är ironi) ;-) Men det är ju faktiskt då allt de roliga börjar.....

//Micke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 861
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Trevligt. Ser ut som hemma hos mej. Samlar grejer på hög inför uppstarten.. Blir nog i samma veva som dej verkar det som.

Ja det ska bli spännande! En salig röra på skummare, pumpar, PVC, baljor och dunkar! Har fått bygga smala gångar så man kommer fram till fiskarna :) Ungarnas mängder med leksaker gör inte saken lättare, speciellt då de vill leka med det som står längst in... Och det är bara de som är mest svåråtkomligt som är roligast just nu. De roliga med det hela är väl att se mig klättra över grejorna för att hämta just den grejen som står längst in :).

Fick besked av Hans på Drakfisken att min Biopelletsreaktor har trillat in. Så nu är man väl ganska komplett i utrustningsväg.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni? Ska man dra igång med biopellets och fosfatmedia direkt vid uppstart eller man ska ha is i magen och vänta tills inkörningsfasen är över??

Direkt vid uppstart för att ta hand om ev skit från början

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

[ATTACH=CONFIG]89490[/ATTACH]

Senaste inköpet. Fauna Marine biopelletsreaktor 50cm.

Biopellets ska med inhandlas... Fick presentkort hos Djurmagasinet i Löddeköpinge av frun, får hoppas de har hemma.. :)

Ursäkta Iphonebilden.

Har samma! Funkar fin fint för mig, nästan lite för bra tom :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...