Gå till innehåll

Min nya burk...210x80x60cm


SaltDummie

Rekommenderade inlägg

  • Svar 861
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Eventuellt blir det beställning på sand ändå. Fick ett erbjudande som inte gick av för hackor :) Bra med seriösa internetbutiker :)

Senaste från svärfar är att allt är grundat till bänken nu och toppmålning ska förhoppningsvis ske imorgon :) Kanske det blir inflyttning av bänk på söndag :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gott o höra. Ja alltid är det nått som kommer imellan.. Mitt blev ju försenat i lite mer än 1 månad.. Vad beställde du för lim?

Hoppas allt går som du tänkt.

Ja nu j_vlar :) ska det dit! Det har bara kommit grejor imellan hela tiden. Jag kör med Deltecs lim, har även ett par paket buntband för att säkra lite större formationer :) Men först ska rör, avrinningskam limmas. Sen ska vi koka ihop ett par liter Ro ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju tråkigt att Manne fråga om jag ville förboka ;) Blir trisst och att bara se men inte röra ;)

Skoja, men lämna gärna kvar nått...., please ;)

Jadå. Kommer att köpa nått enkelt som inte kräver mer än 65wx4. Om det finns nån sån över huvudtaget ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jadå. Kommer att köpa nått enkelt som inte kräver mer än 65wx4. Om det finns nån sån över huvudtaget ;)

När du väl är där så kommer du öppna ditt hjärta.. Eller snarare börsen! ;) Hört att Manne skaffat kölappsystem! Jag har nummer 1! Vad hade du för nummer Nicklas?

Det lär nog dröja ett tag till innan jag kan sänka ner fraggar i min burk. Och Manne har fått order på att fragga ganska hårt ;) tills min burk är klar ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När du väl är där så kommer du öppna ditt hjärta.. Eller snarare börsen! ;) Hört att Manne skaffat kölappsystem! Jag har nummer 1! Vad hade du för nummer Nicklas?

Det lär nog dröja ett tag till innan jag kan sänka ner fraggar i min burk. Och Manne har fått order på att fragga ganska hårt ;) tills min burk är klar ;)

Haha ja det blir väl säkert så..-dregglar- Tänker bomba stackars Manne med en hel del frågor och råd.. Får väl snart inte komma :smiley9:

Sorry för lite OT i din tråd btw..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja det blir väl säkert så..-dregglar- Tänker bomba stackars Manne med en hel del frågor och råd.. Får väl snart inte komma :smiley9:

Sorry för lite OT i din tråd btw..

Har träffat Manne en gång och han svarar nog mer än gärna på dina frågor!

Lite OT är inga problem, annars blir det inga roliga trådar ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har träffat Manne en gång och han svarar nog mer än gärna på dina frågor!

Lite OT är inga problem, annars blir det inga roliga trådar ;)

Hade för mig att du hade varit här en gång way back in Time... Då när man hade litet kar typ 720 o neråt :)

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...