Gå till innehåll

Min nya burk...210x80x60cm


SaltDummie

Rekommenderade inlägg

  • Svar 861
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det är kul att spika lister.. Anledningen till det är att man är strax klar då.. Se den ljusa sidan..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Joo det är sant Manne, börjar se ljuset i tunneln nu :) Lär väl dröja ytterligare en vecka innan bänken är klar. Svärfar är en mycket upptagen man trots att han är pensionär :) Men snart Måndag, karet kommer och sen rullar det på! Ska bli kul att se hur det blir med optiewhite. Nästa helg ska det förhoppningsvis köpa

s biopellets, salt och lite annat smått o gott!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Joo det är sant Manne, börjar se ljuset i tunneln nu :) Lär väl dröja ytterligare en vecka innan bänken är klar. Svärfar är en mycket upptagen man trots att han är pensionär :) Men snart Måndag, karet kommer och sen rullar det på! Ska bli kul att se hur det blir med optiewhite. Nästa helg ska det förhoppningsvis köpa

s biopellets, salt och lite annat smått o gott!

När beräknar du ha vatten ?

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bra.. Ett vettigt salt iaf.

Var där något kul i levande väg ?

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jodå en del musslor samt riktigt fina xanthurum (stavning?) Polymnus clowner, nån vitbröstad kirurg annars tyckte jag inte där var nått som jag föll för!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Roligt projekt, får hoppas karet och bänken kommer som planerat :)

Jag var också i Lödde idag! Haha, såg du en ung kille stå och glo på musslorna var det nog jag :skrattar: Fina, men det blev ingen idag.

Tack! Jo det hoppas jag med!

Nä där stod ingen och hängde där när jag var inne. Du svimmade inte av så du låg på golvet? :) för där kollade jag inte! :) Blev inget levande för min del heller, men har ju ingen plats just nu :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nä, men jag hade kunnat glo på dom ett bra tag till ;)

Vad har du planerat för inriktning på karet? :)

I korallväg har jag tänkt att köra mycket Lps, mjukt och enstaka sps. Men får väl se, den tanken ändras dagligen i mitt huvud :) I fiskväg blir det några kirurger, clownpar och eventuellt nån mindre fiskar. Ska försöka begränsa det till Max 15 fiskar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...