Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• Svar 861
  • Visningar 92,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Vad blev det för kul Manne ????

En MiniMaxi anemon och en fjäril till glasroserna..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat
  • Författare
Snyggt! Hoppas på att få göra hembesök när jag har vägarna förbi :)

Klart du får ;) inte Mycket att visa än bara :)

Postat
  • Författare
En MiniMaxi anemon och en fjäril till glasroserna..

Mvh Manne

Fint som snus ;) Minimaxi står på min lista, gärna en svart ;)

Postat
Fint som snus ;) Minimaxi står på min lista, gärna en svart ;)

Finns ett antal på zoologiska , dock inte i den färgen.. Men vill man "bara" prova en så finns det.. Vi snackar inte "ultra" nu. Utan grön/vinröd/grå/lila varianter..

Mvh Manne

Postat
  • Författare

Karet knallar på, inget nytt än men väntar besök imorgon och lite nytt i fraggväg till burken. Hoppas få möjlighet att anordna en träff här framöver, men får bli lite varmare väder så man kan tillaga en korv och eventuellt njuta av en öl ;)

// Micke

Postat

Tjena Micke

Det låter trevlig!! Även om jag kanske inte har så mycket att bidraga med i fragg väg! Så kan jag ju alltid komma och grilla

Mvh / Magnus

Postat

Tack än en gång!

Riktigt imponerad av ditt kar!

Det kommer bli grymt snyggt när det vuxit till sig lite mer(fast det är snyggt redan nu) med all den sandytan. :woooow:

Med vänlig hälsning

Jimmy

Postat
  • Författare
Tack än en gång!

Riktigt imponerad av ditt kar!

Det kommer bli grymt snyggt när det vuxit till sig lite mer(fast det är snyggt redan nu) med all den sandytan. :woooow:

Med vänlig hälsning

Jimmy

Tack själv Jimmy! Fraggarna har fått sina platser. Hoppas vi kan ta en längre träff nästa gång ;) Sandytan ska minska radikalt inom två år ;)

Postat
  • Författare
Ser verkligen fram emot att snacka lite längre. Var ju lite stressigt med 2 barn som satt i bilen hehe

Jag vet hur det är ;) Vi tar ett längre snack nästa gång.

Postat
  • Författare

Jodå det går sakta men säkert framåt! Några nya fraggar har trillat i! Går inte i sån fart som ditt gör Atlas ;) Ska ut på en liten resa med familjen så just nu är kassan tömd :) Har precis varit duktig och blandat för ett litet vattenbyte på 150L. Eventuellt blir det en tur till helgen för lite fraggköp. Sen tar vi nya tag efter resan ;)

Postat
  • Författare

Vi får väl hoppas där finns nått kul :) Blir kul för barnen med lite bad, mer kul för mig med all inclusive i baren ;)

//Micke

Postat

Akta dej för isen i drinkarna bara. Har hört att man kan få en grym huvudvärk av den dagen efter ;)

Postat
  • Författare
Akta dej för isen i drinkarna bara. Har hört att man kan få en grym huvudvärk av den dagen efter ;)

Haha beställer alltid utan is!

Postat
  • Författare

150liters vattenbyte avklarat! Skummarkopp rengjord. Känner mig ganska nöjd med det ;) Men fy vad tomt det är på koraller :( Funderar på att avyttra min hepatus och min flavecens. Några tips på kul fiskar som skulle passa i baljan uppskattas.

Ska försöka få i lite mer LS efter semestern med. För lite mer korallyta! ;)

//Micke

Postat
  • Författare
Bra jubbat med vattenbytet ;)

Hehe jo det var ju svårt att hitta nån ledig plats till nya fraggar! Banana man

Var dock ett litet byte ;) Om två veckor blir det ett på 250l :) Det börjar bli tajt med fraggplats!! De jag fick från dig Jimmy tog de sista ytorna ;)

Postat
Var dock ett litet byte ;) Om två veckor blir det ett på 250l :) Det börjar bli tajt med fraggplats!! De jag fick från dig Jimmy tog de sista ytorna ;)

Tur att dom var så små då för annars hade dom inte fått plats haha

Postat
  • Författare
Tur att dom var så små då för annars hade dom inte fått plats haha

Aja har sett mindre ;) Hoppas på att kunna stoppa i ett gäng fraggar till snart! Sen får det väl bli några Större koraller med. Ska försöka hitta en Fiskfälla så åker troligtvis två kirurger vidare. Balling ligger som prio 1 i utrustningsköp och efter det så LED!

Postat
  • Författare

De blev inga nya koraller denna helg :( Seriespelet har börjat för stora grabben, tanten planerade in kalas för lilla grabben och idag så hade hon planerat att jag skulle slipa och olja utemöbler :( Vad gör man inte för husfriden ;) Håller tummen att man kan åka iväg nästa helg!

Postat
  • Författare

Man måste lyda regeringen! Förhoppningen är nästa helg, men hörde nått om 40års gille :( Så får väl se. Hoppas kunna ta en snabb tur ner mot Sjöbo då ;)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.