_Manne_ Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Bara häv ut ett antal liter dagligen så du kommer ner typ 2 steg på salthalten.. O kolla sen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 3 februari 2014 Författare Dela Postat 3 februari 2014 Bara häv ut ett antal liter dagligen så du kommer ner typ 2 steg på salthalten.. O kolla sen..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkFår börja med det imorgon. Vill få igång burken nu när algerna börjat ge med sig. Varit lite formsvack på sistone Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 3 februari 2014 Dela Postat 3 februari 2014 Formsvack finns alltid..gäller o göra allt så smidigt som möjligt med den delvisa automatiseringen.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 3 februari 2014 Författare Dela Postat 3 februari 2014 Biter ihop och kommer igen!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 17 februari 2014 Författare Dela Postat 17 februari 2014 Merparten av algerna är nu borta! Är väl en 1/100 del kvar att förinta! :) Men det syns att det tar på dem oxå Ska nog snart våga mig på nån ytterligare fragg snart. Känns som man börjar hamna på rätt bana igen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 17 februari 2014 Dela Postat 17 februari 2014 Bra jubbat! Får väl ta och hälsa på någon dag och se hur det har blivit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 17 februari 2014 Författare Dela Postat 17 februari 2014 Bra jubbat! Får väl ta och hälsa på någon dag och se hur det har blivit Har inte hänt mycket sen du var här sist, några koraller som fått stryk Men du är alltid välkommen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 17 februari 2014 Dela Postat 17 februari 2014 Aja har ju sett en del bilder så lite har det hänt Fick själv en törn då karet hamnade i obalans och en del sps tog stryk så jag vet hur det är men nu är det på väg att stabilisera sig igen så nu mår allt mycket bättre. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 17 februari 2014 Författare Dela Postat 17 februari 2014 Aja har ju sett en del bilder så lite har det hänt Fick själv en törn då karet hamnade i obalans och en del sps tog stryk så jag vet hur det är men nu är det på väg att stabilisera sig igen så nu mår allt mycket bättre.Gott! Känns bra när man åker på rätt spår! Nu gäller det bara att se till och hålla sig kvar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 14 mars 2014 Författare Dela Postat 14 mars 2014 Inget större har hänt med burken men det har trillat i två nya koraller Får börja ta tag i mitt fiskbestånd snart. Lite fiskar ska ur karet och ersättas med nya. Algerna har nu faktiskt helt gett med sig och är inte synliga längre Ballingkit ligger nu äntligen högst på att köpa listan. Kostade mig dock en resa utomlands... Så det blir nog det dyraste Ballingkitet hittills Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 14 mars 2014 Författare Dela Postat 14 mars 2014 Söker Grön Stylophora om nån har Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 16 mars 2014 Författare Dela Postat 16 mars 2014 Härligt att börja dagen med att bära vatten 3x50L metoden är fin fettförbränning! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 16 mars 2014 Dela Postat 16 mars 2014 Du får gärna komma hit och bränna mer fett. Jag är t o m så snäll så du inte behöver betala något träningskort. Är ju inte mer än 75l som skall bytas här så det fixar ju du på 2 röda Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 16 mars 2014 Författare Dela Postat 16 mars 2014 Du får gärna komma hit och bränna mer fett. Jag är t o m så snäll så du inte behöver betala något träningskort. Är ju inte mer än 75l som skall bytas här så det fixar ju du på 2 rödaSjysst!! Kommer Direkt! Det ju "kul" att byta vatten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 16 mars 2014 Dela Postat 16 mars 2014 Sen kan du dra mot mitt håll efter , ingen omväg ju.. Står 50liter på blandning som ska i snart..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 19 mars 2014 Författare Dela Postat 19 mars 2014 Sen kan du dra mot mitt håll efter , ingen omväg ju.. Står 50liter på blandning som ska i snart..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkTypiskt! Missade detta träningstillfälle helt Eller du har mer att byta Manne? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 19 mars 2014 Dela Postat 19 mars 2014 Finns o byta.. Inte hunnit själv ännu.. Är ju götet i helgen som gäller Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 19 mars 2014 Författare Dela Postat 19 mars 2014 Finns o byta.. Inte hunnit själv ännu.. Är ju götet i helgen som gäller Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkVi kan bestämma var du ska lägga nyckeln, så fixar jag vattenbytet! Kan passa på att fragga lite också när jag ändå är där så jag får lite godis med mig hem! Så får du ju plats med mer från Götet :) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 19 mars 2014 Dela Postat 19 mars 2014 Man vet aldrig vad man kommer hem med från träffen.. Kan bli något fynd.. Man vet aldrig.. Är ju bara en bonus.. Träffen med dess föredrag alltid kul.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 19 mars 2014 Författare Dela Postat 19 mars 2014 Vore trevligt att få komma upp nån gång! Men vid denna tiden brukar jag alltid ha så mycket annat uppbokat! Men nån gång så ska jag dit!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 19 mars 2014 Författare Dela Postat 19 mars 2014 Hoppas att kunna få tid att hälsa på dig snart oxå Manne! Var ju ett tag sen. Ett par fraggar lär behövas till min burk Kaka medtages Ja o Coca Cola oxå om nu så önskas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 4 maj 2014 Författare Dela Postat 4 maj 2014 Var ett tag sen man skrev något Burken snurrar på och börjat få riktig ordning på allt nu! Har ett par Sps koraller som blivit riktigt fina. Dock har inget större fått flytta in mer än en anemon som verkar trivas trots den sitter på bakrutan. Ska bli skärpning med korallköp och uppdateringar framöver. Och så ska det tas tag i lite fiskflytt!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 7 maj 2014 Författare Dela Postat 7 maj 2014 Försökt fånga lite fisk idag Inte jättelätt....... Så de blev till att limma ihop en Fiskfälla istället för fiskjakt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 7 maj 2014 Dela Postat 7 maj 2014 Vad ska du ha ur karet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 8 maj 2014 Författare Dela Postat 8 maj 2014 Vad ska du ha ur karet?Några kirurger, kaninfisk och en hökfisk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.