SaltDummie Postat 12 februari 2013 Författare Postat 12 februari 2013 Hade för mig att du hade varit här en gång way back in Time... Då när man hade litet kar typ 720 o neråt Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkKallas Nano väl?? Citera
SaltDummie Postat 12 februari 2013 Författare Postat 12 februari 2013 Imorgon kommer 4 säckar levande sand och en med död sand. Även en refraktometer och två paket lim ska hitta hit. Ska ta en tur till K-stad zoologiska och hämta upp två säckar sand till Citera
_Manne_ Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Kallas Nano väl?? Vet inte exakt var gränsen går men det är väl något åt det hållet.. , så synd för Atlas..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 12 februari 2013 Författare Postat 12 februari 2013 Vet inte exakt var gränsen går men det är väl något åt det hållet.. , så synd för Atlas..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkPrecis! Men bättre för mig då han inte har så mycket yta för fraggar Tre skivor sen är det fullt Citera
_Manne_ Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Lustigt att mr Atlas inte lägger sig i... Tre skivor ska jag nog kunna avvara med lite tur. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 12 februari 2013 Författare Postat 12 februari 2013 Lustigt att mr Atlas inte lägger sig i... Tre skivor ska jag nog kunna avvara med lite tur. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkJa jag får nog passa mig med mina inlägg. Han lägger kanske upp stora högen med gryn och mutar så pass väl att jag aldrig kan köpa en fragg av dig Citera
Atlas Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Hahaha.. Sablars.. Är det ett nanokar jag byggt.. Har lastat på volvo i gbg o dom är inte snabba kan jag säga..Så därför min sena reaktion..Va berädd att packa fraggar Manne.. Tar med stora slaktarbörsen.. Hehe Citera
SaltDummie Postat 12 februari 2013 Författare Postat 12 februari 2013 Hahaha.. Sablars.. Är det ett nanokar jag byggt.. Har lastat på volvo i gbg o dom är inte snabba kan jag säga..Så därför min sena reaktion..Va berädd att packa fraggar Manne.. Tar med stora slaktarbörsen.. HeheTypiskt! Jag som bara har en sillhandlarbörs Citera
SaltDummie Postat 13 februari 2013 Författare Postat 13 februari 2013 Sanden trillat in Skivorna ligger i vardagsrummet, bänken ska bäras in imorgon och kläs :) Citera
Atlas Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 Sanden trillat in Skivorna ligger i vardagsrummet, bänken ska bäras in imorgon och kläs :) Ohh. Riktigt kul att höra... Nu är du inte långt borta..Jag hejar på och håller tummarna.. Citera
_Manne_ Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 Trevligt trevligt... Snart dax för vatten då! HärligtMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 13 februari 2013 Författare Postat 13 februari 2013 Trevligt trevligt... Snart dax för vatten då! HärligtMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkJodå det börjar närma sig Citera
SaltDummie Postat 14 februari 2013 Författare Postat 14 februari 2013 Bänken är på plats Karet ska lyftas dit imorgon Bilder på den halvfärdiga bänken kommer senare.//Micke Citera
Atlas Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Snubbla inte på mattan eller nått sånt nu bara med karet Citera
SaltDummie Postat 14 februari 2013 Författare Postat 14 februari 2013 Snubbla inte på mattan eller nått sånt nu bara med karet Fattas bara det. Citera
_Manne_ Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Kommer det på plats ikväll ?Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 14 februari 2013 Författare Postat 14 februari 2013 Kommer det på plats ikväll ?Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkNej inte ikväll. Bänken är på plats, karet kommer på plats imorgon. Citera
_Manne_ Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Nej inte ikväll. Bänken är på plats, karet kommer på plats imorgon. Så gott det måste kännas.. Vet själv när mitt stod i uterummet inför flytten.. Man gick o funderade lite på rör dragningen o tog lite ca mått mm.. Fixade med hur man skulle göra under karet o allt som skulle få plats.. Tider det..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 14 februari 2013 Författare Postat 14 februari 2013 Så gott det måste kännas.. Vet själv när mitt stod i uterummet inför flytten.. Man gick o funderade lite på rör dragningen o tog lite ca mått mm.. Fixade med hur man skulle göra under karet o allt som skulle få plats.. Tider det..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkInget är som väntans tider Ska bli skönt när det är på plats så man kan komma igång! Börjar bli trisst att glo på fiskarna i baljan. Citera
Atlas Postat 15 februari 2013 Postat 15 februari 2013 Gör allt för att smöra för Manne nu med diverse goda drycker inför besöket så man får en liten V.I.P biljett till fraggarna.. Citera
_Manne_ Postat 15 februari 2013 Postat 15 februari 2013 Gör allt för att smöra för Manne nu med diverse goda drycker inför besöket så man får en liten V.I.P biljett till fraggarna..Smöret hade varit upphängda LEDramper över kar så du faktiskt Kan ha koraller i ..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Atlas Postat 15 februari 2013 Postat 15 februari 2013 Smöret hade varit upphängda LEDramper över kar så du faktiskt Kan ha koraller i ..Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa sant som det är sagt. 1 st R2 master och 1 st slave är beställd idag.. Dom andra 2 får vänta så länge.. Citera
_Manne_ Postat 15 februari 2013 Postat 15 februari 2013 Ja sant som det är sagt. 1 st R2 master och 1 st slave är beställd idag.. Dom andra 2 får vänta så länge..Du får ju se hur LED gör sig över karet senare ikväll! Så får du en aning om hur det kan bli.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 15 februari 2013 Postat 15 februari 2013 Du får ju se hur LED gör sig över karet senare ikväll! Så får du en aning om hur det kan bli.Mvh Manne Edit: kanske ska ta det i din egen tråd..Sent from my iPhone using TapatalkSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.