impajimpa Postat 6 april 2013 Postat 6 april 2013 Snyggt! Hoppas på att få göra hembesök när jag har vägarna förbi Citera
_Manne_ Postat 6 april 2013 Postat 6 april 2013 Vad blev det för kul Manne ????En MiniMaxi anemon och en fjäril till glasroserna..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 6 april 2013 Författare Postat 6 april 2013 Snyggt! Hoppas på att få göra hembesök när jag har vägarna förbi Klart du får inte Mycket att visa än bara Citera
SaltDummie Postat 6 april 2013 Författare Postat 6 april 2013 En MiniMaxi anemon och en fjäril till glasroserna..Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkFint som snus Minimaxi står på min lista, gärna en svart Citera
_Manne_ Postat 6 april 2013 Postat 6 april 2013 Fint som snus Minimaxi står på min lista, gärna en svart Finns ett antal på zoologiska , dock inte i den färgen.. Men vill man "bara" prova en så finns det.. Vi snackar inte "ultra" nu. Utan grön/vinröd/grå/lila varianter..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 12 april 2013 Författare Postat 12 april 2013 Karet knallar på, inget nytt än men väntar besök imorgon och lite nytt i fraggväg till burken. Hoppas få möjlighet att anordna en träff här framöver, men får bli lite varmare väder så man kan tillaga en korv och eventuellt njuta av en öl // Micke Citera
Gamekeeper Postat 12 april 2013 Postat 12 april 2013 Tjena MickeDet låter trevlig!! Även om jag kanske inte har så mycket att bidraga med i fragg väg! Så kan jag ju alltid komma och grillaMvh / Magnus Citera
impajimpa Postat 13 april 2013 Postat 13 april 2013 Tack än en gång!Riktigt imponerad av ditt kar!Det kommer bli grymt snyggt när det vuxit till sig lite mer(fast det är snyggt redan nu) med all den sandytan. Med vänlig hälsningJimmy Citera
SaltDummie Postat 13 april 2013 Författare Postat 13 april 2013 Tack än en gång!Riktigt imponerad av ditt kar!Det kommer bli grymt snyggt när det vuxit till sig lite mer(fast det är snyggt redan nu) med all den sandytan. Med vänlig hälsningJimmyTack själv Jimmy! Fraggarna har fått sina platser. Hoppas vi kan ta en längre träff nästa gång Sandytan ska minska radikalt inom två år Citera
impajimpa Postat 13 april 2013 Postat 13 april 2013 Ser verkligen fram emot att snacka lite längre. Var ju lite stressigt med 2 barn som satt i bilen hehe Citera
SaltDummie Postat 13 april 2013 Författare Postat 13 april 2013 Ser verkligen fram emot att snacka lite längre. Var ju lite stressigt med 2 barn som satt i bilen heheJag vet hur det är Vi tar ett längre snack nästa gång. Citera
SaltDummie Postat 21 april 2013 Författare Postat 21 april 2013 Jodå det går sakta men säkert framåt! Några nya fraggar har trillat i! Går inte i sån fart som ditt gör Atlas Ska ut på en liten resa med familjen så just nu är kassan tömd Har precis varit duktig och blandat för ett litet vattenbyte på 150L. Eventuellt blir det en tur till helgen för lite fraggköp. Sen tar vi nya tag efter resan Citera
Atlas Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Låter trevligt..Hoppas du hittar lite roliga fraggar.. Och trevlig resa Citera
SaltDummie Postat 22 april 2013 Författare Postat 22 april 2013 Vi får väl hoppas där finns nått kul Blir kul för barnen med lite bad, mer kul för mig med all inclusive i baren //Micke Citera
Atlas Postat 22 april 2013 Postat 22 april 2013 Akta dej för isen i drinkarna bara. Har hört att man kan få en grym huvudvärk av den dagen efter Citera
SaltDummie Postat 23 april 2013 Författare Postat 23 april 2013 Akta dej för isen i drinkarna bara. Har hört att man kan få en grym huvudvärk av den dagen efter Haha beställer alltid utan is! Citera
SaltDummie Postat 24 april 2013 Författare Postat 24 april 2013 150liters vattenbyte avklarat! Skummarkopp rengjord. Känner mig ganska nöjd med det Men fy vad tomt det är på koraller Funderar på att avyttra min hepatus och min flavecens. Några tips på kul fiskar som skulle passa i baljan uppskattas. Ska försöka få i lite mer LS efter semestern med. För lite mer korallyta! //Micke Citera
impajimpa Postat 24 april 2013 Postat 24 april 2013 Bra jubbat med vattenbytet Hehe jo det var ju svårt att hitta nån ledig plats till nya fraggar! Citera
SaltDummie Postat 24 april 2013 Författare Postat 24 april 2013 Bra jubbat med vattenbytet Hehe jo det var ju svårt att hitta nån ledig plats till nya fraggar! Var dock ett litet byte Om två veckor blir det ett på 250l Det börjar bli tajt med fraggplats!! De jag fick från dig Jimmy tog de sista ytorna Citera
impajimpa Postat 24 april 2013 Postat 24 april 2013 Var dock ett litet byte Om två veckor blir det ett på 250l Det börjar bli tajt med fraggplats!! De jag fick från dig Jimmy tog de sista ytorna Tur att dom var så små då för annars hade dom inte fått plats haha Citera
SaltDummie Postat 26 april 2013 Författare Postat 26 april 2013 Tur att dom var så små då för annars hade dom inte fått plats hahaAja har sett mindre Hoppas på att kunna stoppa i ett gäng fraggar till snart! Sen får det väl bli några Större koraller med. Ska försöka hitta en Fiskfälla så åker troligtvis två kirurger vidare. Balling ligger som prio 1 i utrustningsköp och efter det så LED! Citera
SaltDummie Postat 28 april 2013 Författare Postat 28 april 2013 De blev inga nya koraller denna helg Seriespelet har börjat för stora grabben, tanten planerade in kalas för lilla grabben och idag så hade hon planerat att jag skulle slipa och olja utemöbler Vad gör man inte för husfriden Håller tummen att man kan åka iväg nästa helg! Citera
SaltDummie Postat 28 april 2013 Författare Postat 28 april 2013 Man måste lyda regeringen! Förhoppningen är nästa helg, men hörde nått om 40års gille Så får väl se. Hoppas kunna ta en snabb tur ner mot Sjöbo då Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.