SaltDummie Postat 14 oktober 2013 Författare Dela Postat 14 oktober 2013 Hur har det gått med LED ramperna ? , dåligt med bilder kan jag tycka.. Korallen kan jag inte hjälpa dig med, tycker själv att den typen av korall har svårt att klara sig o växa i mitt kar.. Men väldigt vacker dock! Tror den behöver direktkontakt mot "nästa" sten för att kunna breda ut sig! Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkDe kommer bilder Manne är dock inte nöjd med upphängningen än;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 14 oktober 2013 Författare Dela Postat 14 oktober 2013 Goniastrea, populärnamn brukar vara typ "reactor leak". Ser ut som att korallerna är riktade mot framrutan, för att maximera utsikten på dem? Tack Lagge! Placeringen är inte fastställd än Den ska flyttas högre upp snart, balkongutsikt istället Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 14 oktober 2013 Författare Dela Postat 14 oktober 2013 Jimmy har rätt, denna är ju näsan lika dan som din http://www.whitecorals.com/shop/media/images/org/IMG_10122.jpgReactor leak goniastreaDär har vi den ju!! Tackar Ja den är ganska självlysande Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 14 oktober 2013 Författare Dela Postat 14 oktober 2013 Ska man vara flitig med att ge denna korall mat?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 15 oktober 2013 Dela Postat 15 oktober 2013 Jag matar inte dessa koraller aktivt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 15 oktober 2013 Författare Dela Postat 15 oktober 2013 Jag matar inte dessa koraller aktivt.Ok! Jag läste på lite igår och såg att de inte skulle behövas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 15 oktober 2013 Dela Postat 15 oktober 2013 Trevligt.. Den har jag också haft ögonen på.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 15 oktober 2013 Författare Dela Postat 15 oktober 2013 Trevligt.. Den har jag också haft ögonen på..De kunde jag tro Där ligger en till Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 15 oktober 2013 Dela Postat 15 oktober 2013 O konkuransen hårdnar hela tiden om godbitarna... Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 15 oktober 2013 Författare Dela Postat 15 oktober 2013 O konkuransen hårdnar hela tiden om godbitarna... Sent from my iPhone using TapatalkDen gör ju det! Jag såg till så att Atlas fick inköpsförbud hos Anders igår! Allt han vill köpa är redan "bokat". Förutom alla mjukisarna, där kan han shoppa loss vilt! ;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 15 oktober 2013 Dela Postat 15 oktober 2013 Den gör ju det! Jag såg till så att Atlas fick inköpsförbud hos Anders igår! Allt han vill köpa är redan "bokat". Förutom alla mjukisarna, där kan han shoppa loss vilt! ;)Härligt!! Nu får vi andra en chans.. Väntar ju ännu på min fisk..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 15 oktober 2013 Författare Dela Postat 15 oktober 2013 Härligt!! Nu får vi andra en chans.. Väntar ju ännu på min fisk..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkInget besked på denna juvel ännu? Tråkigt..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 15 oktober 2013 Dela Postat 15 oktober 2013 Inget besked på denna juvel ännu? Tråkigt.....Löftet var 2 veckor... 6 veckor sen det löftet gavs.. Men vi alla vet att hobbyn är som den är.. Så in ger mig tålamod som aldrig förr..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 15 oktober 2013 Författare Dela Postat 15 oktober 2013 Löftet var 2 veckor... 6 veckor sen det löftet gavs.. Men vi alla vet att hobbyn är som den är.. Så in ger mig tålamod som aldrig förr..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkÄr ju inte så mycket annat att göra än och vänta.... Men är ju klart en j..ligt lååång väntan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 15 oktober 2013 Dela Postat 15 oktober 2013 Är ju inte så mycket annat att göra än och vänta.... Men är ju klart en j..ligt lååång väntanTål väntan.. Får ju hitta på annat undertiden , som Nason tex.. , efter Achillesen så får det väntas med mer fisk tillsvidare.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 15 oktober 2013 Författare Dela Postat 15 oktober 2013 Tål väntan.. Får ju hitta på annat undertiden , som Nason tex.. , efter Achillesen så får det väntas med mer fisk tillsvidare.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkAlla juveler i skrinet så att säga Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 15 oktober 2013 Dela Postat 15 oktober 2013 Alla juveler i skrinet så att säga Precis.. Har ju testat lite olika över tiden. Inget fel på Doris, men har haft typ....Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 15 oktober 2013 Författare Dela Postat 15 oktober 2013 Precis.. Har ju testat lite olika över tiden. Inget fel på Doris, men har haft typ....Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkÄr väl lite så jag med känner. Har några som så småningom ska få flytta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
plattfische Postat 15 oktober 2013 Dela Postat 15 oktober 2013 Utan bilder har det inte hänt... Duger vittnesuppgifter? Kan intyga att det är ett fantastiskt vackert kar redan, kommer bli hur maffigt som helst med tiden... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 15 oktober 2013 Författare Dela Postat 15 oktober 2013 Duger vittnesuppgifter? Kan intyga att det är ett fantastiskt vackert kar redan, kommer bli hur maffigt som helst med tiden...Tack Johan Lååååång väg kvar än dock Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 15 oktober 2013 Dela Postat 15 oktober 2013 Jag fick vänta ca 3 månader på min Manne Köpförbud ?? Va fasiken Så får man inte göra hehe Nädet blir rätt lugnt med shoppingen ett tag nu..Ska iväg o hämta skummare o lysramp till fraggkaret nästa frivecka så jag får igång det.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 15 oktober 2013 Författare Dela Postat 15 oktober 2013 Jag fick vänta ca 3 månader på min Manne Köpförbud ?? Va fasiken Så får man inte göra hehe Nädet blir rätt lugnt med shoppingen ett tag nu..Ska iväg o hämta skummare o lysramp till fraggkaret nästa frivecka så jag får igång det..Jo köpförbud funka hos Anders.... Kul med fraggkar! Ska jag också ha en gång i framtiden! Gäller ju att ha nått och fragga på bara Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 18 oktober 2013 Författare Dela Postat 18 oktober 2013 Fredag o whiskey vid karet Tycker redan se en förbättring på tillväxten på mina koraller. Är det Led:en som redan börjar verka eller det är bara en illusion/whiskeysnurr?? På söndag väntar det härliga vattenbytet Lagt ut lite till försäljning för stundande ombyggnad/ mer Sandyta för kommande inköp. Såg en ganska Nice mussla som skulle passa Go Kväll Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 18 oktober 2013 Dela Postat 18 oktober 2013 Lite bilder kanske..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 18 oktober 2013 Författare Dela Postat 18 oktober 2013 Lite bilder kanske.....Kommer när jag skaffat en ordentlig kamera Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.