_Manne_ Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Kommer när jag skaffat en ordentlig kamera Bara o beställa en på nätet.. Inte speciellt svårt Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Fredag o whiskey vid karet Tycker redan se en förbättring på tillväxten på mina koraller. Är det Led:en som redan börjar verka eller det är bara en illusion/whiskeysnurr?? På söndag väntar det härliga vattenbytet Lagt ut lite till försäljning för stundande ombyggnad/ mer Sandyta för kommande inköp. Såg en ganska Nice mussla som skulle passa Go Kväll Skulle gissat att alla dina koraller reagerar positivt på LEDen så fort dom vant sig.. I ditt fall tror jag det går ganska snabbt faktiskt.. Ser du ljusa spetsar på calendriumen så är det solklart att den växer..Dax o ösa i lite fraggar till kanske ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Bara o beställa en på nätet.. Inte speciellt svårt Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkJa vet, men lägger ju hellre de pengarna på karet Citera
SaltDummie Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Skulle gissat att alla dina koraller reagerar positivt på LEDen så fort dom vant sig.. I ditt fall tror jag det går ganska snabbt faktiskt.. Ser du ljusa spetsar på calendriumen så är det solklart att den växer..Dax o ösa i lite fraggar till kanske ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkInte än på Calendrium, men på mina gren och flakväxande Montipora och på Acropora.Fraggar ska ösas i efter jag har fått bort vissa andra koraller som är ivägen Citera
_Manne_ Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Inte dax för en helbild åtminstone ? Var ju ett tag sen det kom någon bild alls i denna tråd..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Inte dax för en helbild åtminstone ? Var ju ett tag sen det kom någon bild alls i denna tråd..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkHaha! Har ju inget att visa än. Men gör ett starkt försök imorgon Citera
_Manne_ Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Haha! Har ju inget att visa än. Men gör ett starkt försök imorgon Nu ska du inte vara sån.. Vi alla har ju startat med tomt kar .. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Atlas Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Klart vi vill se bilder Jag tog ju bilder på mitt kar när det liknade botten på östersjön hehe Citera
SaltDummie Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Efter dessa påtryckningar så får jag väl göra ett försök Citera
_Manne_ Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Efter dessa påtryckningar så får jag väl göra ett försök Bra!!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Morgondagen ska läggas på leveranser samt fototagning Citera
Ottafjun Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Ja lite bilder hade inte varit fel! Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
SaltDummie Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Kör du även med de röda LEDarna?Ja, en per kluster. Så totalt 10 röda. Citera
Laggeman Postat 19 oktober 2013 Postat 19 oktober 2013 Är det för att "de är där" eller gillar du färgen av dem? Citera
SaltDummie Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Är det för att "de är där" eller gillar du färgen av dem?Jag valde att behålla 1per kluster istället för två. Sen om de gör någon större wow effekt vet jag inte. Citera
SaltDummie Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Ok, vad satte du i de andra istället?Där blev det Royal blue. Citera
SaltDummie Postat 19 oktober 2013 Författare Postat 19 oktober 2013 Ok. Tack för svaren Micke. No problems Lagge Citera
SaltDummie Postat 20 oktober 2013 Författare Postat 20 oktober 2013 Lite bilder på eländet Är ingen fotograf vilket framgår ganska tydligt Citera
Atlas Postat 20 oktober 2013 Postat 20 oktober 2013 Ser ju kanonbra ut.. Här skulle ju varit bilder tidigare kan jag känna Dina luckor är riktigt snygga.. Såna skulloe jag vilja ha till mitt kar. Har du gjort dom själv Micke? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.