SaltDummie Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 Då var det dax att bege sig mot hembyn Eslöv och Disab vacuum technology AB för att Hämta bänk Citera
SaltDummie Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 Trevlig resa!Tackar! Blir ju en riktig långtur på totalt 5 mil Citera
Atlas Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Trevligt.Du ligger ju snart före mej.5 mil.. Då hinner ju knappt bilen bli varm .Kör lugnt o stressa inte. Citera
_Manne_ Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Härligt! Då närmar det sig då på allvar!Mvh manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 Trevligt.Du ligger ju snart före mej.5 mil.. Då hinner ju knappt bilen bli varm .Kör lugnt o stressa inte.Dieselbilar blir fort varma Nä idag kan man inte stressa, väglaget är ju inte så kul. //Micke Citera
SaltDummie Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 Så, bänken står i garaget! Svärfar springer runt som en galning med tumstocken och gör en massa konstiga ljud En halvtimme senare sitter han vid ritbordet. Blyertsen glöder fortfarande men nu är ritningen klar Kommer bli superb! Han börjar snickra på måndag !!! Citera
_Manne_ Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Ska möbeln eftermonteras på plats eller du sak invänta tills den är klar innan du kan fortsätta ?mvh manne Citera
SaltDummie Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 Väntar på skivorna till huvudkar och sump Har inte plats till allt i vardagsrummet Citera
SaltDummie Postat 3 februari 2013 Författare Postat 3 februari 2013 Funderar på att beställa levande sand, blir väl totalt cirka 30kg. Natures ocean bio-active reef white. Nån som har denna? 0,5-1,7mm i storlek.//Micke Citera
_Manne_ Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Funderar på att beställa levande sand, blir väl totalt cirka 30kg. Natures ocean bio-active reef white. Nån som har denna? 0,5-1,7mm i storlek.//MickeJag har precis den i mitt, dock bara en säck.. Den bli kanon.. Felet är priset..Har du cash så kör.. Men tro inte att tre påsar a 9.xx kg räcker.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 3 februari 2013 Författare Postat 3 februari 2013 Jag har precis den i mitt, dock bara en säck.. Den bli kanon.. Felet är priset..Har du cash så kör.. Men tro inte att tre påsar a 9.xx kg räcker.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJo prist är grymt fel Nej jag tror inte det räcker, ska även köpa torr sand 9,08kg har jag för mig att säckarna var på Citera
SaltDummie Postat 3 februari 2013 Författare Postat 3 februari 2013 Vad gav du för din säck Manne? Citera
Atlas Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Samma sand som jag köpte.. Gav 335:- för mina.. Citera
SaltDummie Postat 3 februari 2013 Författare Postat 3 februari 2013 Samma sand som jag köpte.. Gav 335:- för mina..9kg? Var? Citera
Atlas Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Japp. 9,072 kg på kristianstads zoologiska Citera
_Manne_ Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Vad gav du för din säck Manne?Har klart för mig 385 typ.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 3 februari 2013 Författare Postat 3 februari 2013 Känns som jag struntar i och lägga order på sanden och hoppar i räsern och åker till K-stads zoologiska. Får kanske ringa innan och kolla så han har hemma! Citera
SaltDummie Postat 4 februari 2013 Författare Postat 4 februari 2013 Ringde Anders idag och kollade om han hade sand hemma. Fanns på hyllan, så ska försöka hämta fyra 9kg säckar på lördag!Priset var 399:-/ säck //Micke Citera
Atlas Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 Ringde Anders idag och kollade om han hade sand hemma. Fanns på hyllan, så ska försöka hämta fyra 9kg säckar på lördag!Priset var 399:-/ säck //MickeJag köpte mina säckar för knappt 2 veckor sen och prislappen sitter kvar på säckarna.. Ganska bra prisökning..Jag tog iofs dom sista säckarna då så priset har kanske gått upp. Citera
SaltDummie Postat 5 februari 2013 Författare Postat 5 februari 2013 Jag köpte mina säckar för knappt 2 veckor sen och prislappen sitter kvar på säckarna.. Ganska bra prisökning..Jag tog iofs dom sista säckarna då så priset har kanske gått upp.Jo det var en saftig ökning! Får prova att pruta lite Citera
Atlas Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Några framsteg? Fått in bänken? Väldigt nyfiken på ditt bygge Citera
SaltDummie Postat 6 februari 2013 Författare Postat 6 februari 2013 Nej inte än men förhoppningsvis inne på söndag! Bilder kommer så fort den är inne.//Micke Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.