Postat 21 april 201312 år najs!riktigt snyggt med de gul-lila anthias:arna (som tidigare talare har påpekat) ! väntar på bättre foton !
Postat 21 april 201312 år Författare Tack alla ! kul som fan just nu när jag fått i lite fisk men mer ska det bli dock får det nog vänta till hösten . Bättre bilder får bli när ja lyckas ställa in kameran Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 20 augusti 201312 år Et virkelig flott akvarie, hadde vært kult med noen oppdateringer og film
Postat 9 september 201311 år Författare Kul att ni gillar karet ska försöka uppdaterad med bilder snart . Har inte hänt så mycket sen sist . Förutom cyano och lite bortfall på Anthias pga att jag skaffade 10 nya carberryi som konkurerade hårt med evansin i kombo med för dålig matning under sommaren tror jag är anledningen.Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 9 september 201311 år Det är hur snyggt som helst! Aquascapen är toppen, och kombinationen på fisk är hur fin som helst
Postat 30 oktober 201311 år Vad häftigt! riktigt fina fiskar också. hade varit kul att sett i verkligheten. /Sofie som har ditt gamla lilla kar
Postat 11 januari 201411 år Riktigt mäktig burk. Kul att se live. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Postat 7 april 201411 år Anton är det inte dags att uppdatera med lite bilder nu när karet börjar ta sig igen Eller måste jag fota åt dig
Postat 8 april 201411 år Författare Om Tommy kommer o fotar så e de klart jag bjuder på en uppdatering , själv är ja alldeles för lat =DSkickas från min iPhone via Tapatalk
Postat 30 april 201411 år Här kommer en uppdatering på Shreeks kar då han inte orkar fota själv Ändrat 30 april 201411 år av toompa
Postat 30 april 201411 år Antar du är fisknörd? Jag är korallnörd . Du måste la fotat några koraller med?
Postat 1 maj 201411 år Testade lite bara o fick väll inte till så många bra bilder. Men här kommer några till
Postat 3 april 201510 år Författare Lägger ner karet tillfälligt då tid inte finns säljer allt levande Skickas från min iPhone via Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.