ikola Postat 15 maj 2013 Författare Postat 15 maj 2013 Så här ser akvariet ut efter exact 5 månader. Känner mig rätt nöjd. Citera
Casio Postat 16 maj 2013 Postat 16 maj 2013 Det skall du vara. Vilken harmoni och balans det utstrålar. Citera
ikola Postat 17 maj 2013 Författare Postat 17 maj 2013 En mussla.Rätt schyssta bilder för att vara tagna med en mobil Citera
krille 55 Postat 25 juni 2013 Postat 25 juni 2013 Kom du hem med salt och fraggar från småland. Du får lägga upp nåt kort så jag får se hur det blev. Citera
ikola Postat 25 juni 2013 Författare Postat 25 juni 2013 Hej ChristerJag har inte hunnit med att skriva samt lägga upp nya bilder menTack för en trevlig fikastund framför ditt väldigt fina akvarium.Fraggarna är limmade och det ser bra ut.Skall försöka få in en liten film senare ikväll.60 kilo salt fick jag med hem, blev även en ny Aqua Pro osmos och en liten Zoantus.Det blev en lång omväg för vi tappade bort oss själva i Alvesta på något sätt på hemvägen. Citera
ikola Postat 25 juni 2013 Författare Postat 25 juni 2013 Tack JesperTror du jag får plats med något mer ? Citera
ikola Postat 28 juni 2013 Författare Postat 28 juni 2013 Var ner till GBG tillsammans med Edward igår.Vi besökte 2 affärer och fick en hel del med oss hem.Jag köpte med en Mandarinen Escenius Bicolor2 Sexy shrimp ikväll.En Acropora TricolorVi köpte även en handflata stor Montipora flak lila, den skall vi dela på bara han får igång itt nya kar.Idag kom det mycket lägligt en kartong med Copopods, det passar ju bra för Mandarinen vill ju gärna ha levande Pods.Blir till att koppa i några förpackningar ikväll Citera
Rotor Postat 30 juni 2013 Postat 30 juni 2013 Måste säga att du verkligen fått till ett jättefint kar på (saltvattens)kort tid.Det kan du verkligen vara nöjd med. Citera
ikola Postat 2 juli 2013 Författare Postat 2 juli 2013 Tack TorbjörnJa det har gått fort här men det beror nog på att jag flyttade ett kar och bara startade upp det.Jag tycker själv att det ser bra ut så jag är rätt nöjd just nu, om man någonsin blir det vill säga.Förutom det salta så är det väldigt roligt med allt nytt trevligt folk man har träffat på lite överallt i Sverige.Jag släppte i 2 Sexy Shrimp i torsdags och de har jag fortfarande inte sett. Citera
ikola Postat 9 juli 2013 Författare Postat 9 juli 2013 Släppte i några förpackningar med Copepods häromdagen. Det var populärt bland fiskarna.Förhoppningsvis blir det även en ökad tillväxt av pods i karet Citera
ikola Postat 10 juli 2013 Författare Postat 10 juli 2013 Tänkte nästan att den frågan skulle komma ?Du får ett PM så det inte blir reklam här på guiden. Citera
HiTeq Postat 11 juli 2013 Postat 11 juli 2013 Tänkte nästan att den frågan skulle komma ?Du får ett PM så det inte blir reklam här på guiden.Jag vill också ha ett PM Citera
Edward Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 Ser bra ut! kul att Hectorin är framme och kikar också Citera
ikola Postat 15 juli 2013 Författare Postat 15 juli 2013 JaDen är alltid framme när inte du är här o tittar efter den Citera
Edward Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 Haha ja det är väl så. Fick du ordning på osmosen? Citera
alexochingencarina Postat 15 juli 2013 Postat 15 juli 2013 7 månader Väldigt fint kar! Väldigt "levande kar"! Riktigt snygga zoanhus runt 40s in i filmen. Ska du fragga kanske vi kan byta lite=) Citera
ikola Postat 15 juli 2013 Författare Postat 15 juli 2013 Osmosen är nog igång.inget jättetryck men får testa ordentligt i morgon och se Citera
ikola Postat 15 juli 2013 Författare Postat 15 juli 2013 Tack AlexanderSkall du häråt så får vi väl se om det går att fragga den.Bara det inte blir måsmat av den. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.