Postat 15 maj 201312 år Författare Så här ser akvariet ut efter exact 5 månader. Känner mig rätt nöjd.
Postat 25 juni 201312 år Kom du hem med salt och fraggar från småland. Du får lägga upp nåt kort så jag får se hur det blev.
Postat 25 juni 201312 år Författare Hej ChristerJag har inte hunnit med att skriva samt lägga upp nya bilder menTack för en trevlig fikastund framför ditt väldigt fina akvarium.Fraggarna är limmade och det ser bra ut.Skall försöka få in en liten film senare ikväll.60 kilo salt fick jag med hem, blev även en ny Aqua Pro osmos och en liten Zoantus.Det blev en lång omväg för vi tappade bort oss själva i Alvesta på något sätt på hemvägen.
Postat 28 juni 201312 år Författare Var ner till GBG tillsammans med Edward igår.Vi besökte 2 affärer och fick en hel del med oss hem.Jag köpte med en Mandarinen Escenius Bicolor2 Sexy shrimp ikväll.En Acropora TricolorVi köpte även en handflata stor Montipora flak lila, den skall vi dela på bara han får igång itt nya kar.Idag kom det mycket lägligt en kartong med Copopods, det passar ju bra för Mandarinen vill ju gärna ha levande Pods.Blir till att koppa i några förpackningar ikväll
Postat 30 juni 201312 år Måste säga att du verkligen fått till ett jättefint kar på (saltvattens)kort tid.Det kan du verkligen vara nöjd med.
Postat 2 juli 201312 år Författare Tack TorbjörnJa det har gått fort här men det beror nog på att jag flyttade ett kar och bara startade upp det.Jag tycker själv att det ser bra ut så jag är rätt nöjd just nu, om man någonsin blir det vill säga.Förutom det salta så är det väldigt roligt med allt nytt trevligt folk man har träffat på lite överallt i Sverige.Jag släppte i 2 Sexy Shrimp i torsdags och de har jag fortfarande inte sett.
Postat 9 juli 201312 år Författare Släppte i några förpackningar med Copepods häromdagen. Det var populärt bland fiskarna.Förhoppningsvis blir det även en ökad tillväxt av pods i karet
Postat 10 juli 201312 år Författare Tänkte nästan att den frågan skulle komma ?Du får ett PM så det inte blir reklam här på guiden.
Postat 11 juli 201312 år Tänkte nästan att den frågan skulle komma ?Du får ett PM så det inte blir reklam här på guiden.Jag vill också ha ett PM
Postat 15 juli 201312 år 7 månader Väldigt fint kar! Väldigt "levande kar"! Riktigt snygga zoanhus runt 40s in i filmen. Ska du fragga kanske vi kan byta lite=)
Postat 15 juli 201312 år Författare Osmosen är nog igång.inget jättetryck men får testa ordentligt i morgon och se
Postat 15 juli 201312 år Författare Tack AlexanderSkall du häråt så får vi väl se om det går att fragga den.Bara det inte blir måsmat av den.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.