Gå till innehåll

Inga banners


Rekommenderade inlägg

Är det bara jag som inte ser några banners längre? Använder chrome. Det står bara "Banner plats" där.

Sen en sak som inte är något direkt fel utan mer förslag. Men skulle man inte kunna göra länken till reeflex mer synlig på första sidan. Den ligger lite väl inbakad och gömd och kan vara svår för nya att hitta. Kanske ha den tillsammans med menyerna eller liknande så man alltid ser den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om du aldrig ser banners beror det sannolikt på att du har nån anti-reklam feature påslagen på webbläsaren... Hos mig försvinner dem om jag har AdBlock Plus påslagen...

Reeflex, vi får kolla på det, vi har ju lagt ner reeflex-översättningen så vi har inte samma relation till det längre, men vi får se hur vi gör med det, om vi ska koppla till det engelska reeflex istället, då den svenska bara kommer bli mer och mer utdaterad...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör med Adblock Plus på FF, men har slagit av det för SG, men emellanåt så kommer det inte någon banner, det händer kanske en gång på tjugo eller nåt sånt.

Samma här, inget AD block på SG, kör Google Chrome. Skulle vilja säga typ var 10:e faller bort.

Kanske är nåt med vissa typer av banners, flash tex... ska kolla lite

*/edit: nej flash syns fint

Ändrat av freguz
test
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Fick upp den tomma bannern igen så jag kunde inte hålla mig.

Jag ser i källkoden att just denna bannern pekar på "Kristianstad Zoologiska". (banner id 28)

Kan någon se om dom får upp deras banner någon gång?

Jag får det inte.

Kanske är på sin plats att kolla i Ads systemet på deras inställningar, jag tror inte jag har inloggning dit.... lite hemligt det där systemet ;)

/Freguz

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...