blackizzz Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Ser riktigt bra ut! Väldigt stilrent! Ser fram emot bilder när det är fullt Citera
Bekolsyra Postat 3 maj 2013 Författare Postat 3 maj 2013 Då var det vatten i systemet!Väntar bara på att luckorna skall levereras..Skåda:Snart så ska stenen i sumpen och sedan revpelaren med godsaker i karet./Oskar Citera
Bekolsyra Postat 3 maj 2013 Författare Postat 3 maj 2013 Dags att uppdatera volymen i din profil nu då. Sagt och gjort! Citera
cheva Postat 4 maj 2013 Postat 4 maj 2013 det blev bra Oskar gott om plats har du under bänken Citera
Bekolsyra Postat 6 juni 2013 Författare Postat 6 juni 2013 Här kommer lite bilder..Har tuffat på i lite mer än en månad nu. Ska flytta över från det lilla snart.Här är som sagt skymningen med belysningen, ska lägga upp bilder med fullt ljus snart./OskarSkickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Citera
alexochingencarina Postat 6 juni 2013 Postat 6 juni 2013 Skit va jag gilla det här karet! Kommer bli riktigt snyggt när korallerna växt till sej. Och gott om platts för musslor och lps:er:smiley20: Citera
Bekolsyra Postat 6 juni 2013 Författare Postat 6 juni 2013 Tack för komplimangerna.Det finns kaffe för besökare;)Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Citera
Fredrik85 Postat 6 juni 2013 Postat 6 juni 2013 Instämmer med hyllningskören! Ser riktigt snyggt ut! Citera
Bekolsyra Postat 7 juni 2013 Författare Postat 7 juni 2013 Vad för fiskar ska du införskaffades då?Jag har redan två mandariner och en sixline.Tänkte skaffa en gul kirurg och ett par clowner, sedan så tycker jag att dvärgeldkejsaren är super vacker, liksom min favorit: Gramman.Tar tacksamt emot tips då fiskar alltid varit min svaga sida. Söker enkla fiskar som hellre får mycket mat, mera sällan än att de ska behöva småmatas konstant.Alla tips är av intresse./Oskar Citera
Bekolsyra Postat 7 juni 2013 Författare Postat 7 juni 2013 ett stim Pseudochromis fridmaniGår dem verkligen ihop med de andra fiskarna jag tänkt mig?Fin firre, som Gramman, minus det gula. Citera
cheva Postat 7 juni 2013 Postat 7 juni 2013 ja hade ett stim färgen skiftade mellan mörkblått och lila hur ljuset träffade fisken ska ha ett stim på 7 st igen Citera
Bekolsyra Postat 7 juni 2013 Författare Postat 7 juni 2013 De senaste tre tillskotten.Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Citera
Bekolsyra Postat 16 juni 2013 Författare Postat 16 juni 2013 Igår så blev det två nya fiskar efter att täckglaset hamnat på plats:En prickig gylta: http://www.reeflex.net/tiere/238_Anampses_meleagrides.htmEn sandvändare: http://www.reeflex.net/tiere/2596_Valenciennea_longipinnis.htmSandvändaren är på hugget och den bruna kiselagstäckta sanden blir nu (inte så sakta) vit och fin.Gyltan var riktigt harig, stack rakt ner i sanden och gömde sig, har fortfarande inte kommit upp ur substratet.. Kommer väl upp när den är reda förr att bli beundrad./Oskar Citera
Heske Postat 16 juni 2013 Postat 16 juni 2013 Kul med en udda sandvändare! Var fick du tag i den? Citera
Bekolsyra Postat 16 juni 2013 Författare Postat 16 juni 2013 Kul med en udda sandvändare! Var fick du tag i den?Håkanstorps Zoo, här i Malmö.De hade lite andra fina fiskar också, bl.a. den här: http://www.reeflex.net/tiere/192_Macropharyngodon_bipartitus.htm/Oskar Citera
Bekolsyra Postat 23 juni 2013 Författare Postat 23 juni 2013 Lite nya bilder på innevånarna:Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.