Gå till innehåll

Billig China ramp


Bobbafett

Rekommenderade inlägg

  • Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det går bar sätta ihop dom på längden. Tyvärr är rail kit bitarna lite i kortaste laget tycker jag. Tittade på den också men tyckte att det var på tok för mycket vita leds i den.

Skickat från min LT26w via Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej,

jag får hem en Evergrow IT2080 i eftermiddag. Jag hoppas den är bra, har dock precis startat upp mitt akvarium och har aldrig haft LED tidigare så kan inte ge mycket till recension men om någon vill komma förbi och kika är det ok :)

Länk till beskrivning: http://www.reefsupplycanada.com/it2080-controllable-full-spectrum-led-32-light/

Betalade $519 inklusive frakt. Får väl räkna med tull och moms när den kommer till dörren. (Beställde från Kina)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

För dom pengarna så tycker jag att man ska vara nöjd. Minus är ju som sagt controllern, skulle vilja haft bättre program och möjlighet att dimma mer än 10%.

Har du vägarna förbi så titta gärna om du vill se den innan du köper.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
En helt annan fråga utifrån bilderna. Är det ett 2m RENA kar jag ser? Jag har ett likadant som jag skall köra salt i till hösten. Har du isolerat aluminiumlisterna på något sätt från kontakt med saltvattnet eller kör du på som vanligt?

Japp det är det. Har inte gjort någonting med aluramen. Tror inte Manne som hade det innan gjort något heller.

Skickat från min LT26w via Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på er hur går det funkar ramperna och har du kommit på inställningarna av ljuset.

-haj-

Har inte gjort så mycket med ljustiderna. Har en Montipora Rainbow på botten och den verkar i alla fall vara nöjd då den brett ut sig lite mer än en cm sista månaden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...