Blåbert Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Kan man allmänt anse att den ena är bättre än den andra? Har de olika egenskaper att beakta?Nån som tom har erfarenhet av bägge? Citera
_Manne_ Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Kan man allmänt anse att den ena är bättre än den andra? Har de olika egenskaper att beakta?Nån som tom har erfarenhet av bägge?Har båda varianterna..Ghlen kan du i grundläge få med 4 kanalerGrotechs är tre kanaler ---Ghlen har en lcd som bitvis krånglar lite så den blir svårinställd , har inte hört något liknande problem med grotechs variant Pumphuvuden i sig är nog skit samma i princip.. Det är lite om du är ute efter 4de kanalen till något.Båda systemen kan givetvis byggas ut med yttligare kanaler.. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Jag har en GHL SA4 jag köpt begagnad där jag fått byta ut displayen då jag inte kunde göra några inställningar.Men nu funkar den felfritt och efter att ha kört flera omgångar balling med 10-liters dunkar så är den fortfarande lika exakt ur alla tre dunkarna.Grotechs är nog annars precis lika bra, det beror väl på hur många kanaler man vill ha i grunden. Citera
ormet Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Har du kollat på budgetvarianterna något annars? Nu var ju inte det din fråga men jag är nöjd med min Bubble Magus BM-T01. Citera
Blåbert Postat 7 mars 2013 Författare Postat 7 mars 2013 Jag lutar lite åt ghl då det går att få en fjärde kanal samt att kag framtidssäkrat lite om jag vill köra profilux sen.Något som bara talar för Grotech BM har ju en uppenbar fördel i priset dock inte fantastiskt stor, men hur funkar garantierna med fish street? Citera
ormet Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Funkar bra, när min ATO-pump brann fick jag en ny direkt. Citera
Tribiani Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Stigigemla (oceanakvarium) tillverkar och säljer en med 4 kanaler till ett bra pris.Mvh Tribiani / Daniel Citera
_Manne_ Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Jag lutar lite åt ghl då det går att få en fjärde kanal samt att kag framtidssäkrat lite om jag vill köra profilux sen.Något som bara talar för Grotech BM har ju en uppenbar fördel i priset dock inte fantastiskt stor, men hur funkar garantierna med fish street?En ghlSA = stand alone , har ingen förbindelse med en ghl dator.. Och vad jag vet så kan den inte kopplas upp emot en dator alls vad jag vet.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
freguz Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Stigigemla (oceanakvarium) tillverkar och säljer en med 4 kanaler till ett bra pris.Mvh Tribiani / DanielSpännande, kan du berätta mer? Hittar den inte på http://www.oceanakvarium.se/(eller så letar jag dåligt...) Citera
Blåbert Postat 7 mars 2013 Författare Postat 7 mars 2013 Spännande, kan du berätta mer? Hittar den inte på http://www.oceanakvarium.se/(eller så letar jag dåligt...)Ja verkligen, stig? Citera
Tribiani Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Spännande, kan du berätta mer? Hittar den inte på http://www.oceanakvarium.se/(eller så letar jag dåligt...)Jag vet inte om han har fått ut den på hemsidan än. Jag var hos honom i tisdags och då demonstrerade han den.Den har alla inställningar som man behöver. Displayen är lättläst och menyn är på svenska. Stig har säkert mer info om den. Citera
schon Postat 7 mars 2013 Postat 7 mars 2013 Har med hört rykten om en doserpump från oceanakvarium hade varit kul höra mer om den då den som sagt inte finns att hitta på hemsidan. Citera
skogsstjärnan Postat 7 april 2013 Postat 7 april 2013 intresant. vill ju självklart gynna de lokala förmågorna Citera
Guest Postat 7 april 2013 Postat 7 april 2013 Är med väldigt sugen på att få veta mer om denna. Citera
_Manne_ Postat 7 april 2013 Postat 7 april 2013 Är med väldigt sugen på att få veta mer om denna.Kontakta Stigigemla , för jag tror han bara har ett "demo" ex.. Så finns nog ingen annan som har mer info än stig själv.. , första frågan bör vara , när finns den till försäljning Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.