shreek Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Stämmer bra även kallad milkaSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Chum Postat 9 mars 2013 Författare Postat 9 mars 2013 Är detta en vanlig färg, eller kommer de vanligtvis i flera? Via Google kan jag se tex grön och orange. Skulle vilja hitta en blå/lila ngnstans =) Citera
turboadde Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Är det den färgen som är på bilden du menar så brukar den vara väldigt enkel att få tag på. Kallas ofta för milka som nämndes Citera
stigigemla Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Fast Milka är blå till lila med vita polyper. Men en snygg pistillata är det. Citera
Chum Postat 10 mars 2013 Författare Postat 10 mars 2013 Ska höra med leasing om de kan ta hem en sådan, lila eller blå Har mest gröna saker i min burk, samt rosabruna mjukisar så klart... Citera
ormet Postat 10 mars 2013 Postat 10 mars 2013 Triton har haft inne i omgångar på sistonde. Milka-lika iallafall Citera
Chum Postat 12 mars 2013 Författare Postat 12 mars 2013 Har precis köpt en stor frodig sådan, väldigt lik den på bilden i både färg o form, av min nye vän Gylle här på forumet! SVG is the sh*t! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.