Gå till innehåll

Polario 15ML - Erfarenheter? Funkar den i RSM 250?


schon

Rekommenderade inlägg

Jag har en i mitten på mitt kar! Lät en del i början, men tror jag vant mig vid den

Visst kan den låta när den byter håll, typ som en lastbil som backar :)

Kan säkert vara irriterande för vissa. Rekommenderar inte den i närheten där du sover

Annars är den bra!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Polario 10 och är väldigt nöjd trots att jag suktar efter en vortech. Ja de låter när de vänder sida men den slutade låta efter den kört in sig men nu när jag gjorde rent den har den börjat låta igen (eller så är det jag som tänkt mer på det). Men det är inget ljud man speciellt stör sig på faktiskt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den är ju rätt stor och allt annat än tyst, speciellt styrdonet låter en del - verkar vara byggt av rysk överskottselektronik.....:)

Polario 4,7 och 10 är ju betydligt mindre och modernare varianter, även om en del upplever att de visslar lite - 2st 10:or är nog ett betydligt bättre förslag om du ska ha enbart dessa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Summan verkar vara att den låter mycket iaf i början det ska ju stå i vardagsrummet så kanske inte är optimalt om den låter som en backande lastbil ibland :). Vet en handlare i närheten som har en 15ml/20ml igång men mycket övrigt ljud i butik så inte enkelt lyssna på den där.

2 st 10ml vore kanske ett vettigare alternativ faktiskt, går dom att synca eller är det en styrning till var och en?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle rekomendera en annan typ av pump. Har lyssnat på dessa funktion ger jag 8/10 Hååfasthet mellan 6/10 den känns lite bräcklig. Ljud överlag ink när den byter håll vilket drar ner en aning 4/10 Då har jag en tinnitus dock som förstärker en aning.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle rekomendera en annan typ av pump. Har lyssnat på dessa funktion ger jag 8/10 Hååfasthet mellan 6/10 den känns lite bräcklig. Ljud överlag ink när den byter håll vilket drar ner en aning 4/10 Då har jag en tinnitus dock som förstärker en aning.

Jo visst önskar man sig lite fräsigare streamers men priset spelar viss roll. Vad kan du rekommendera i samma prisklass, antingen som 2x10ml eller en 15ml? Flytta lika med vatten utan statiskt flöde och kanske låta mindre?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Billig är den. Jag själv kör på mycket kina pumpar hehe Jag gillar sunsun dock har dem lite kortare livslängd en D-D. Men Boyu WM3 är hyggligt tyst tycker jag iaf. Annars är det nog att gå upp lite i pris Jebao har jo fått bra omdömme.

Heltklart i en annan dimention ligger ju D-D är klart värda det lilla extra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...