freddi36 Postat 26 september 2013 Dela Postat 26 september 2013 Jag sår ett frö känner jag nuZebrasoma GemantumOm länken funkarhttp://www.google.se/imgres?client=safari&sa=X&hl=sv&tbm=isch&tbnid=JFHTATh_sIJ-rM:&imgrefurl=http://www.portalpez.com/los-peces-mas-caros-para-tu-acuario-vp747684.html&docid=GyVkxjimVWwTKM&imgurl=http://i139.photobucket.com/albums/q308/dielizarazo/gemmatum1.jpg&w=800&h=565&ei=poFEUpG_IcWG4gTWuYCwBA&zoom=1&biw=320&bih=460Med vänlig hälsning, ManneTror inte det räcker med att muta med Ikea då längre Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 26 september 2013 Dela Postat 26 september 2013 Jag sår ett frö känner jag nuZebrasoma GemantumOm länken funkarhttp://www.google.se/imgres?client=safari&sa=X&hl=sv&tbm=isch&tbnid=JFHTATh_sIJ-rM:&imgrefurl=http://www.portalpez.com/los-peces-mas-caros-para-tu-acuario-vp747684.html&docid=GyVkxjimVWwTKM&imgurl=http://i139.photobucket.com/albums/q308/dielizarazo/gemmatum1.jpg&w=800&h=565&ei=poFEUpG_IcWG4gTWuYCwBA&zoom=1&biw=320&bih=460Med vänlig hälsning, ManneDå får vi kalla honom Atlas "the king" Det finns bara en väg.. Och det är The Atlas Way Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 Aj aj aj gick han i Ikea fällan. Det kommer att stå honom dyrt.Den fällan gick ja i och det svider lite än faktiskt:)Det blev inte så farligt. Jag va inte borta så länge så hon han bara plocka ihop 2 stora bärkassar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 Kommer den vänstra från Krille??Nej den kommer från Anders på Zoologiska i Kristianstad.. Mycket trevlig sak som skall matas utav bara den. Hoppas på bra tillväxt på den..The Atlas Way.. Dyraste korallen ser jag igen... Vad ska man säga.. Känner att Anders kommer att ha ett andra hem i Monaco snart.. Med vänlig hälsning, ManneStackars Anders måste ju få in lite pengar. Riktigt fin så jag tänkte fragga av den lite längre fram.. En achilles och en leucosternon, vad kommer härnäst? Du följer ditt nya uttryck Det som är planerat är en riktigt blå Maxima mussla Jag sår ett frö känner jag nuZebrasoma GemantumOm länken funkarhttp://www.google.se/imgres?client=safari&sa=X&hl=sv&tbm=isch&tbnid=JFHTATh_sIJ-rM:&imgrefurl=http://www.portalpez.com/los-peces-mas-caros-para-tu-acuario-vp747684.html&docid=GyVkxjimVWwTKM&imgurl=http://i139.photobucket.com/albums/q308/dielizarazo/gemmatum1.jpg&w=800&h=565&ei=poFEUpG_IcWG4gTWuYCwBA&zoom=1&biw=320&bih=460Med vänlig hälsning, ManneHmm.. Inget dåligt frö du såde Riktigt fräck Den ska kollas upp hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Zebrasoma GermantumVäldigt fin, men också väldigt dyyyyr... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 Har tagit lite bilder.. Korallerna har nog inte funnit sej fullt ut ännu, men en liten förhandsvisning iaf.. Och stort tack Krille för fina fraggar och mycket trevligt att träffas.. Och fin bil har han också Har hängt ner en spegel för att underlätta för den nya kirurgen... Achillesen har inte gjort det lätt för den.. Alla kom fram och ville spegla sej haha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Ser mycket trevligt ut! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Kul att träffas. Ser ju bra ut. Ska försöka ta mig ner åt ditt håll innan vintern slår till. Är rätt nyfiken på att se ditt kar live. Där finns ju så mycke snyggt i den baljan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 Du är välkommen när du vill. Bara hoppas vi kan pricka in min frivecka Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Det ska säkert lyckas. Nu ska jag åka ut till stugan och sätta mig på hela ryggen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 På söndag får jag besök av Manne och Saltdummie. Ska bli riktigt kul. Får väl snygga till lite innan o skrapa rutan så dom ser vad som finns bakom heheSäger välkomna till er.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Får ju chansen att studera The Atlas Way på nära håll en gång.. Skämt o sido , blir förhoppningsvis ett trevligt besök så att även en gröngöling som jag kan får lite inspiration för egen del.Med vänlig hälsning, Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Jag tar med knäpuckar till oss båda Manne! Så kan vi ligga där på knä och vråla "vi är inte värdiga" tillsammans! Ska bli skitkul att träffa dig Atlas! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Eller så tar du med ett par hinkar.. Så distraherar jag Niklas Med vänlig hälsning, Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Eller så tar du med ett par hinkar.. Så distraherar jag Niklas Med vänlig hälsning, ManneÅååhhhhh!! Manne!!!! Detta skulle vi ju ta över Sms och inte här!! Nu fattar ju Atlas varför jag har så många spannar med mig! Nu gick den planen åt pipan!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 Ni ska nog inte lägga ribban så högt.. Då blir man bara besviken hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Ni ska nog inte lägga ribban så högt.. Då blir man bara besviken heheNä ribban är inte lagd så högt, Manne måste ju med kunna komma över ;) Då är det tur att inte ni ska komma på besök hos mig! Där är det ingen ribba lagd, snarare en sandgrop att hoppa jämnfota i Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 28 september 2013 Författare Dela Postat 28 september 2013 Vi gör ett" Hemma Hos " reportage hos dej nästa månad Saltie.. Bara o sätta igång o lära dej baka haha Jämfört med Mannes kar så ser ju mitt ut som Östersjön Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 28 september 2013 Författare Dela Postat 28 september 2013 Gör ett test med att lägga in stora bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 september 2013 Dela Postat 28 september 2013 Vi gör ett" Hemma Hos " reportage hos dej nästa månad Saltie.. Bara o sätta igång o lära dej baka haha Jämfört med Mannes kar så ser ju mitt ut som Östersjön Mitt jämfört med Mannes, ser ut som Öresund! Remsan mellan Vikhög och Barsebäcks kärnkraftverk är slående likt! Ni får gärna besöka mig, dock med ögonbindel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 28 september 2013 Dela Postat 28 september 2013 Snygga foto Atlas!! Inte som mina Ajfån bilder direkt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 28 september 2013 Författare Dela Postat 28 september 2013 Tackar Saltie.. Tänkte kolla hur man gjorde för att sätta in stora bilder.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 29 september 2013 Dela Postat 29 september 2013 Jätte kul o träffas idag! Du har fått till det riktigt bra kan jag tycka.. Alltid kul o se hur andra fått till det.. Sen är det ju kul o snacka salt också Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 29 september 2013 Dela Postat 29 september 2013 Tack för besöket Atlas! Och kaffet Mycket trevligt besök. Vi har fått lära oss många nya och konstiga namn idag Snyggt kar Atlas, var ju inte alls som Östersjön.Hoppas vi kan ses hos mig nästa gång Så ska du få en bild av hur Östersjön ser ut under ytan //Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 29 september 2013 Författare Dela Postat 29 september 2013 Tack grabbar för titten.. Ni glömde ju kakorna. Vem ska nu äta upp allt det.. Det va riktigt kul att ni kom. Och roligt att ni gillade mitt kar.Har rivit halva revet nu som jag sa och smalnat av ytterkanterna så det bli mer plats.. Är rätt nöjd.Tar gärna en träff hos dej sen Micke.. Hoppas det går bra med fraggen.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.