impajimpa Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Grymt snygg Hoppas allt går bra med den Citera
_Manne_ Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Ser riktigt fin ut.. Hoppas nu den finner ro i ditt kar så den trivs o frodas..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Mats_öland Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Nicklas vilken foderatumat kör du med ? Citera
Atlas Postat 29 augusti 2013 Författare Postat 29 augusti 2013 Ja det är bara att hoppas på att den finner sej bra här..Jag använder Ehiems som ser ut så här. Citera
Laggeman Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Det är nog bara jag som inte tycker den där fisken är något speciellt. Svart liksom.. Men den såg ut att må bra och vad jag förstår så var det ett bra pris på den också, iaf om man ska gå efter vad andra fått ge från andra ställen. Citera
jimmy Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Vad har ni för saltbutik där nere kan vara bra att veta nästa gång man åker förbi Citera
Atlas Postat 30 augusti 2013 Författare Postat 30 augusti 2013 Det är nog bara jag som inte tycker den där fisken är något speciellt. Svart liksom.. Men den såg ut att må bra och vad jag förstår så var det ett bra pris på den också, iaf om man ska gå efter vad andra fått ge från andra ställen.Det är ju det som är så snyggt tycker jag Svart och så kommer dom oranga partierna. Citera
Atlas Postat 30 augusti 2013 Författare Postat 30 augusti 2013 Vad har ni för saltbutik där nere kan vara bra att veta nästa gång man åker förbiJag handlar i princip allt av Anders på Kristainstads Zoologiska.Han brukar få tag i det mesta. Citera
Atlas Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Har ägnat förmiddagen åt att gräva fram min BTA eftersom den kröp in i revet o inte ville komma ut.Hade riktat 2 streamers mot den men det sket den i.. Ville inte riskera att även denna BTA försvinner upp i rök utan spår.. Men nu verkar den trivas där den är.. Citera
_Manne_ Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Ta det lugnt o försiktigt med rackaren.. Lite lagom till lugnt flöde verkar bäst..Mvh Manne Citera
Atlas Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Haha jo ja vet... Missförstod nog mej lite.. Menar att jag riktade streamers mot den när den va inne i revet för att den skulle gå ut..Men nu har den en lugn och fin plats och även matat den med lite räka så att den känner sej välkommen Hehe Citera
Atlas Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Så då blev det lite nytt idag också. En rostarus och en liten fragg..Achillesen var genast framme och hälsade välkommen..Hoppas jag iaf.. Citera
impajimpa Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Trevligt Känns som man snart måste ta sig tid för en tripp till Sölvesborg för att kolla in ditt kar Så då blev det lite nytt idag också. En rostarus och en liten fragg..Achillesen var genast framme och hälsade välkommen..Hoppas jag iaf..[ATTACH=CONFIG]101821[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]101822[/ATTACH] Citera
Atlas Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Trevligt Känns som man snart måste ta sig tid för en tripp till Sölvesborg för att kolla in ditt kar Du är hjärtligt välkommen... Det börjar se ganska vettigt ut i karet.. Sakta men säkert Citera
Atlas Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Hermis Mvh ManneHehe ja jag hörde att du hade varit där o tagit den fina biten Citera
Atlas Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Tackar Morgan. Ja jag börjar bli nöjd med min lilla samling.. Citera
krille 55 Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 jag ska till mjällby och kolla bil i morgon. Skicka ett pm om du har tid med mig en stund på kvällen. Citera
krille 55 Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 om du undrar varför jag inte ringer dig så har jag suttit sönder min telefon så jag har en gammal lur utan min telbok Citera
Atlas Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 om du undrar varför jag inte ringer dig så har jag suttit sönder min telefon så jag har en gammal lur utan min telbokHehe så det kan gå.. Jag åker o jobbar imorgon igen o har frivecka från och med nästa onsdag tyvärr.. Annars hade du varit välkommen..Åker imorgon förmiddag. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.