tele Postat 29 maj 2013 Dela Postat 29 maj 2013 (ändrat) Jag är på jakt efter någon sand eller korallkross till mitt 540-liters som snart ska startas upp.Kommer att ha ett högt flöde, 3x6095 + 1x6055 tunze streamers.Någon som kan rekommendera någon sand eller korallkross som fungerar och ligger kvar?Jag vill inte ha korallkross av den större varianten. Min lokala handlare har haft en mindre variant, ca 2-4 mm men han kan inte få tag på denna längre.Sent from my B15 using Tapatalk 4 Beta Ändrat 29 maj 2013 av tele Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 29 maj 2013 Dela Postat 29 maj 2013 Jag fick en säck på 20kg i den senaste sändningen från Deep ocean som felaktigt kom som 3-5mm istället för 1-2 som jag beställt. Den jag fick hade med största säkerhet funkat i ditt kar.Jag ska lämna tillbaks den i nästa sändning och få igen rätt storlek, men ifall du vill lösa det så att jag skickar upp den till dig så skicka mig ett PM, så ska jag se vad som går o lösa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
tiomm Postat 30 maj 2013 Dela Postat 30 maj 2013 Korallenzucht's aragonit tycker jag själv är klockrent om man har mycket flöde.Stora bitar som ligger kvar och ser bra ut. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
tele Postat 30 maj 2013 Författare Dela Postat 30 maj 2013 Korallenzucht's aragonit tycker jag själv är klockrent om man har mycket flöde.Stora bitar som ligger kvar och ser bra ut.Tack för tipset!Hur många kg av denna krävs för ca 4-5 cm på en yta av 150x60?Sent from my B15 using Tapatalk 4 Beta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
tele Postat 31 maj 2013 Författare Dela Postat 31 maj 2013 Har beställt mig 6 påsar på 4,6 kg nu, hoppas det räcker. Sent from my B15 using Tapatalk 4 Beta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
phhasek Postat 12 november 2013 Dela Postat 12 november 2013 Någon som har KZ aragonite 3-5mm som kan bjuda på nån bild och ett utlåtande? Liter/kg vore perfekt om någon visste också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 12 november 2013 Dela Postat 12 november 2013 häll i en säck betong så ska du se att det inte rör sig skämt och sido... korall kross 5-10mm brukar fungera bra! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.