Sweet*Lou Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Dålig bild men alla huven mår prima, utom ett och jag funderar på om den har fått någon sjukdom/parasit? Har en vän som fick nåt sådant. Det är huvudet nere till höger i bild som har sett ut så ett par dagar, vad ska man göra? Mvh robin Citera
stigigemla Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Det största problemet är nog att den är i skugga. Citera
alexochingencarina Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Eller helt i ljus (överexponerad)! Är det inte en tillväxt? Korallen i helhet ser ju riktigt fin ut! Citera
Sweet*Lou Postat 5 juli 2013 Författare Postat 5 juli 2013 Tack alexcarina, jo den är väldigt fin tycker jag;) men tog det säkra före det osäkra, om det var den så kallade sjukdomen så sprider det sig;( så ja tog sekatören och klippte av den;( Citera
Reuben Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Tack alexcarina, jo den är väldigt fin tycker jag;) men tog det säkra före det osäkra, om det var den så kallade sjukdomen så sprider det sig;( så ja tog sekatören och klippte av den;(Det skulle du kunna göra ändå och ha en liten frag av den att byta mot något annat roligt den delen ser ju inte ut att trivas där den är just nu iaf Citera
Pierre Nordén Postat 23 februari 2016 Postat 23 februari 2016 Har själv ett problem med den som kom igår..som ett släm. ..vad kan det vara ? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.